Закупівлю оголошено - 07-08-2025, 17:37. Дата останніх змін - 27-08-2025, 16:27

Бланки в асортименті різні

Бланки в асортименті різні... Державна закупівля - UA-2025-08-07-011604-a Бланки в асортименті різні від замовника Управління державної охорони України від 8/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-07-011604-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-08-2025, 17:37
по 13-08-2025, 10:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-08-2025, 10:00
по 16-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
119593.33
119 593,33 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 195,93 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Управління державної охорони України
ЄДРПОУ:00037478 Досьє YouControl
Контактна особа:Олександр Іваніченко
Телефон:+380442262389
E-mail:ivanichenko@do.gov.ua
Місцезнаходження:
01024, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Богомольця, 8
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Бланки в асортименті різні
119 593,33 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланки в асортименті різні

25 300
штука
Україна
по 30-09-2025
22820000-4
Бланки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ЛЕВЧЕНКО ХРИСТИНА ЯРОСЛАВІВНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 16-08-2025 по 23-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Івано-Франківська область, Калуський р-н, село Тужилів, вул.Хутірська, будинок 2, 77346, Христина Левченко
Остаточна пропозиція:
79 790 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-08-2025, 11:46

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-08-25, 11:28:08
24

Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості № 1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Під час детального розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а саме: Учасник надав цінову пропозицію (файл «Цінова.pdf.»), в якій не зазначена Загальна сума (сума цифрами та прописом), в тому числі ПДВ (сума цифрами та прописом), що вимагалось відповідно до Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції зазначеного Учасника, визначені пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275 Цінову пропозицію, що вимагалась відповідно до Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-08-25, 11:28:08
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-08-07-011604-a-a1
Номер договору:
537/2025
Дата підписання договору:
22-08-2025, 17:00
Строк дії договору:
з 22-08-2025 по 31-12-2025
79 790 UAH
Ціна договору
79 790 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ЛЕВЧЕНКО ХРИСТИНА ЯРОСЛАВІВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
79 790 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-08-2025, 14:02:10
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-08-2025, 17:38:40
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:07-08-2025, 17:37:26
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:07-08-2025, 17:37:26
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ