Період оскарження умов закупівлі - по 06-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 309 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 545 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області |
| ЄДРПОУ: | 21084076 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Бугайко |
| Телефон: | +380362633342 |
| E-mail: | buh@rv.pfu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,місто Рівне, вулиця Борисенка Олександра, будинок 7 |
1 |
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались довідка, складена у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні чи на інших правах обладнання, необхідного для виконання умов договору про закупівлю, із долученням підтверджуючих документів його наявності (договорів оренди, правовстановлюючих документів, бухгалтерських регістрів тощо). 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні підтверджуючі документи наявності майна, зазначеного в довідці без номера та дати (файл “Довідка (обл., мат.-техн. база та техн.)”). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити підтверджуючі документи наявності майна, зазначеного в довідці без номера та дати (файл “Довідка (обл., мат.-техн. база та техн.)”). 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались довідка, складена у довільній формі, із зазначенням переліку працівників, які будуть залучені до виконання договору за предметом закупівлі, із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують їх працевлаштування (копії трудових книжок або інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про трудові відносини працівників з учасником, або копії наказів про прийняття на роботу , а також листів працівників про згоду на обробку персональних даних у цій процедурі відкритих торгів із ознайомленням зі статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про місцезнаходження визначеного робочого місця та достовірність наданої інформації. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують працевлаштування працівників, зазначених в довідці без номера та дати (файл “Довідка (працівники)”). Відсутні листи працівників про згоду на обробку персональних даних у цій процедурі відкритих торгів із ознайомленням зі статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про місцезнаходження визначеного робочого місця та достовірність наданої інформації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити документи, що підтверджують працевлаштування працівників, зазначених в довідці без номера та дати (файл “Довідка (працівники)”), та листи працівників про згоду на обробку персональних даних у цій процедурі відкритих торгів із ознайомленням зі статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про місцезнаходження визначеного робочого місця та достовірність наданої інформації. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.3 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались аналогічний за предметом закупівлі договір, за яким виконано зобов’язання, із долученням накладної/накладних чи іншого документу про передачу-отримання товару за умовами цього договору, а також лист-відгук від контрагента про належне виконання цього договору та незастосування до постачальника оперативно-господарських санкцій. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції наявні два аналогічні договори (№ 264 від 30.10.2024, № 112-24 14.11.2024), але до жодного з них не додано лист-відгук від контрагента про належне виконання цього договору та незастосування до постачальника оперативно-господарських санкцій. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити лист-відгук від контрагента про належне виконання аналогічного договору та незастосування до постачальника оперативно-господарських санкцій. 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 3.3 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась інформація про повну назву виробника товару, а також картону палітурного та їх місцезнаходження. 4.2. Перелік виявлених невідповідностей. Відсутня інформація про виробника картону палітурного та його місцезнаходження. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити інформацію про виробника картону палітурного та його місцезнаходження. 5.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 4.4 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась тендерна пропозиція згідно із Додатком № 3 до тендерної документації. 5.2. Перелік виявлених невідповідностей. Відсутня тендерна пропозиція згідно із Додатком № 3 до тендерної документації. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити тендерну пропозицію згідно із Додатком № 3 до тендерної документації. 6.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 4.5 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась довідка банку (банків) про рух (обіги) грошових коштів. 6.2. Перелік виявлених невідповідностей. Відсутня довідка банку (банків) про рух (обіги) грошових коштів. 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довідку банку (банків) про рух (обіги) грошових коштів. 7.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 4.6 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась довідка учасника про систему його оподаткування із зазначенням ставки податку та наявності/відсутності пільг з оподаткування, а також витяг з відповідного реєстру. 7.2. Перелік виявлених невідповідностей. В довідці без номера та дати (файл “Довідка pdf”) не зазначена ставка податку. 7.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити скориговану довідку в частині зазначення ставка податку. 8.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 4.11 Додатку № 4 до Тендерної документації зазначено, що не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції, про що учасник дає згоду у пропозиції. Понесені витрати не відшкодовуються. 8.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня така згода. 8.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити згоду про те, що не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.