Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 19 890 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 99,45 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 05498677 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана ДВОРЕЦЬКА |
| Телефон: | +380503744906 |
| E-mail: | dvoretska73@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69005, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80 |
4 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлених невідповідності: Згідно Додатку 2 тендерної документації: Відповідно до пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати Гарантійні листи Учасника про те, що: - запропонований товар відповідає вимогам Замовника по якості та кількості. в тендерній пропозиції Учасника відсутні гарантійні листи на виконання пункту 5 додатку 2 до тендерній документації Надати гарантійний лист
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.