Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 160 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" |
| ЄДРПОУ: | 40524109 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сак Ірина |
| Телефон: | 380671676273 |
| E-mail: | i.sak@phc.org.ua |
| Місцезнаходження: | 04071, Україна, м. Київ,вулиця Ярославська, будинок 41 |
2 |
При розгляді тендерної пропозиції Учасника, виявлено наступні невідповідності: 1. Учасником допущено невідповідність у поданих документах, що містяться в Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме надано: - договір поставки №07/09/23 від 07.09.2023 року, предметом закупівлі якого є друкована брендована продукція, надано лист відгук до договору №07/09/23 та видаткову накладну №229 від 14 вересня 2023 р. про поставку товару «Друк блокнотів А6», що не відповідає вимогам тендерної документації. Дана вимога зазначена в Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ЗМІСТ Тендерної пропозиції, тендерної документації, а саме: «-інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, що подається шляхом завантаження документів передбачених Додатком 3 до тендерної документації;» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) *під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку товару, визначений за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник) ДК 021:2015: 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту або за таким предметом договору, що за своєю суттю є відповідним до предмета закупівлі. Документи, що підтверджують інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1. Скан-копії аналогічних договорів (не менше 1 (одного)), у повному обсязі (мають містити всі сторінки та додатки, зокрема, специфікації, графіки, тарифи, вимоги до якості тощо, копії всіх сторінок усіх додаткових угод до цих договорів, якщо вони були), копії підписаних видаткових накладних за цим(и) договорами. 2. Позитивний лист-відгук (не менше 1 (одного)) у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору(ів), завантажених в електронну систему закупівель. Документи можуть надаватися без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця та/або персональних даних (відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.