Закупівлю оголошено - 16-07-2025, 11:21. Дата останніх змін - 28-07-2025, 14:06

Папки (Код: ДК 021:2015: 22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя)

Папки (Код: ДК 021:2015: 22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя)... Державна закупівля - UA-2025-07-16-003128-a Папки (Код: ДК 021:2015: 22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя) від замовника Філія "Центр професійного розвитку персоналу" акціонерного товариства "Українська залізниця" від 7/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-16-003128-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-16-003457-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-07-2025, 11:21
по 21-07-2025, 00:00

4.1. ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами цього Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови цього Договору матимуть перевагу. 4.2. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ: м. Київ (конкретна адреса зазначається у письмовій рознарядці ПОКУПЦЯ). 7.1. Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Для платників ПДВ: 7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: 7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: 7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. 7.2.1. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
9598.34
9 598,34 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Філія "Центр професійного розвитку персоналу" акціонерного товариства "Українська залізниця"
ЄДРПОУ:40081368 Досьє YouControl
Сайт:http://tehscool.org.ua/
Контактна особа:Тетяна Скорик
Телефон:380975081638
E-mail:cprp_zakupivli@ukr.net
Місцезнаходження:
Україна
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папки з файлами

20
штука
Україна , Київська область , Київ ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Зі змінним індексомТакАктивна16-07-2025, 11:21
Товщина плівки файлувід 30 до 30мікрометрАктивна16-07-2025, 11:21
Товщина обкладинкивід 800 до 800мікрометрАктивна16-07-2025, 11:21
Кількість файліввід 60 до 60штукаАктивна16-07-2025, 11:21
Матеріал обкладинкиполіпропіленАктивна16-07-2025, 11:21
Формат паперуА4Активна16-07-2025, 11:21
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-швидкозшивач, А4, картон, 350 мкм., непрозора

500
штука
Україна , Київська область , Київ ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Зі змінним індексомНіАктивна16-07-2025, 11:21
Товщина обкладинкивід 350 до 350мікрометрАктивна16-07-2025, 11:21
Тип механізму швидкозшивачашвидкозшивач (пластина)Активна16-07-2025, 11:21
Матеріал обкладинкикартонАктивна16-07-2025, 11:21
Формат паперуА4Активна16-07-2025, 11:21
Тип обкладинки швидкозшивачанепрозораАктивна16-07-2025, 11:21
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-швидкозшивач, А4, PP, 120/160 мкм.,з індексом, прозора

325
штука
Україна , Київська область , Київ ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Кількість аркушіввід 100штукаАктивна16-07-2025, 11:21
Товщина прозорої частини обкладинкивід 120мікрометрАктивна16-07-2025, 11:21
Товщина нижньої частини обкладинкивід 160мікрометрАктивна16-07-2025, 11:21
Зі змінним індексомТакАктивна16-07-2025, 11:21
Матеріал обкладинкиполіпропіленАктивна16-07-2025, 11:21
Формат паперуА4Активна16-07-2025, 11:21
Тип механізму швидкозшивачашвидкозшивач (пластина)Активна16-07-2025, 11:21
Тип обкладинки швидкозшивачапрозораАктивна16-07-2025, 11:21
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка на зав'язках для паперів, з клеєним клапаном, картон 0,35 мм, A4

394
штука
Україна , Київська область , Київ ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Товщина обкладинкивід 0.35міліметрАктивна16-07-2025, 11:21
Формат паперуA4Активна16-07-2025, 11:21
Матеріал обкладинкикартонАктивна16-07-2025, 11:21
Типдля паперівАктивна16-07-2025, 11:21
Видз клеєним клапаномАктивна16-07-2025, 11:21
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка на кнопці, A4, 180 мкм, поліпропілен, 50 аркушів

50
штука
Україна , Київська область , Київ ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Товщина обкладинкивід 180 до 180мікрометрАктивна16-07-2025, 11:21
Місткість аркушіввід 50 до 50штукаАктивна16-07-2025, 11:21
Матеріал обкладинкиполіпропіленАктивна16-07-2025, 11:21
ФорматA4Активна16-07-2025, 11:21
Тип папкина кнопціАктивна16-07-2025, 11:21
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 11:21:45
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 11:21:39
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Для платників ПДВ: 7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: 7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: 7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. 7.2.1. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, м. Київ, місто Київ, ТИМОФІЯ СТРОКАЧА, будинок 5, 03148, Ольга Дробишева-Мєшкова
          Остаточна пропозиція:
          7 704,50 UAH,без ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          21-07-2025, 15:09
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-07-16-003128-a-a1
          Номер договору:
          38/2025-ЦПРП
          Дата підписання договору:
          25-07-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 25-07-2025 по 31-12-2025
          9 245,40 UAH
          Ціна договору
          7 704,50 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          7 704,50 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          16-07-2025, 12:09:32
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          9 027 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          20-07-2025, 19:41:10
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ