Період оскарження умов закупівлі - по 11-07-2025, 00:00
Придбання бланкової продукції для КНП "Надвірнянська ЦРЛ" за рахунок коштів НСЗУ
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 36 170 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 361,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДВІРНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01993575 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Романишин Руслана Михайлівна |
| Телефон: | 380984498353 |
| E-mail: | romanyshyn_r_m@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 78400, Україна, Івано-Франківська область,Надвірна, вул.Грушевського, 12 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1) перелік виявлених невідповідностей: - не підтверджено якість фарби, оскільки надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на друкарську фарбу, термін дії якого закінчився 25.03.2025р. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п. 3.2 Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікат, або паспорт якості на фарбу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.