Період оскарження умов закупівлі - по 11-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 256 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 280 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Сумський національний аграрний університет |
| ЄДРПОУ: | 04718013 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кривякіна Людмила |
| Телефон: | +380503276960 |
| E-mail: | lusi0103@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 40021, Україна, Сумська область,м.Суми, вул.Герасима Кондратьева, 160 |
4 |
1. Перелік виявлених невідповідностей 1. Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив документ: Відомості про учасника не в повному обсязі. 2. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав лист гарантію стосовно витрат пов’язаних з доставкою товару та завантажувально – розвантажувальних робіт 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1. Додаток 1 до Тендерної документації п.3., пп.2. 2. Додаток 1 до Тендерної документації п.6. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Надати документ: Відомості про учасника згідно з вимогами тендерної документації. 2. Надати лист гарантію стосовно витрат пов’язаних з доставкою товару та завантажувально – розвантажувальних робіт
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.