Період оскарження умов закупівлі - по 08-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 100 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА БІБЛІОТЕКА ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА ІМ.ІВАНА ФРАНКА |
| ЄДРПОУ: | 02215710 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мальована Марія |
| Телефон: | 380674332925 |
| E-mail: | 3kerri3@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 21018, Україна, Вінницька область,Вінниця, ВУЛИЦЯ БАНДЕРИ СТЕПАНА, будинок 22 |
3 |
Відповідно до додатку 1 п. 3 прошу надати Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.