Період оскарження умов закупівлі - по 30-06-2025, 00:00
Закупівля здійснюється з метою задоволення потреб протягом 2025 року відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 136 599 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 683 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 01994089 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ковтун Тетяна Василівна |
| Телефон: | 380442398737 |
| E-mail: | tetianatender1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01135, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 28/1 |
2 |
За результатами детального розгляду та аналізу зазначених вище тендерних пропозицій, Уповноважена особа НДСЛ «ОХМАТДИТ» МОЗ України Ковтун Т.В. з’ясувала, що вона не відповідає усім вимогам, встановленим згідно з умовами тендерної документації, а саме: 1. Порушення вимоги п. 5.2.1 тендерної документації Відповідно до п. 5.2.1 тендерної документації: «Учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у 2022, 2023 або 2024 роках. У довідці обов’язково має бути зазначена інформація щодо обсягів (кількості) наданих послуг, замовника, а також стану належного виконання договору з точки зору якості та дотримання строків. Документ має бути завірений підписом уповноваженої особи Учасника». Надана довідка не містить: • відомостей про обсяги (кількість) наданих послуг; • інформації щодо стану належного виконання договору (якість, строки). Вимога: Надати оновлену довідку, що містить: • обсяг (кількість) наданих послуг; • інформацію про якість виконання та дотримання строків; 2. Невідповідність інформації у довідці щодо договору (файл «3.2. Довідка про виконання аналогічного договору») У довідці вказано суму договору з Південним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції м. Одеса — 157 729,76 грн, проте у договорі (файл «3.2 ПМЦ Міністерства юстиції м. Одеса») зазначено суму 230 397,61 грн. Акти виконаних робіт підтверджують надання послуг лише на суму 157 729,76 грн. Вимога: Уточнити інформацію у довідці відповідно до фактичних даних договору та наданих актів. 3. Порушення вимоги п. 12 Додатку 4 тендерної документації Відповідно до п. 12 Додатку 4 тендерної документації: «При наданні Учасником еквівалентів зразків Журналів, які вимагаються Замовником, Учасник у складі пропозиції повинен надати на фірмовому бланку з № та датою порівняльну таблицю з технічними характеристиками запропонованої продукції у порівнянні з вимогами». Учасником не надано зазначеної порівняльної таблиці. Вимога: Надати порівняльну таблицю технічних характеристик запропонованої продукції у порівнянні з вимогами Замовника. Таблиця повинна бути оформлена на фірмовому бланку із зазначенням номера та дати документа.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.