Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 276 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 380 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Інститут розвитку міста Кривого Рогу" Криворізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37665263 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Брянцова Юлія |
| Телефон: | +380684859919 |
| E-mail: | irmzakupka@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, пр.Металургів, будинок 36Б |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п.1.1. Розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим пунктом, зокрема: Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (ів). Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає наступні документи: 1) довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів). Під аналогічними договорами розуміються договори про надання послуги за предметом закупівлі товару: Фотоальбоми (ДК 021:2015: 22110000-4 Друковані книги). Назва предмета закупівлі може бути схожою з наведеною; 2) не менше двох копій договорів, зазначеного в довідці, в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами та додатками до договору); 3) копіії/ю документів/а на підтвердження виконання кожного договору, зазначених в довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів: № / Найменування замовника, для якого виконувалися аналогічні послуги, його код ЄДРПОУ, місцезнаходження та контактний телефон / Предмет договору та загальний опис послуг / Дата підписання договору та строк (термін) його дії / Контактна особа замовника 2. Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Договір про закупівлю № 22-81-07 від 06.01.2022 р. між ТОВ «ТИПОГРАФІЯ КЛЯКСА» та Національним банком України. Предметом закупівля даного договору є поставка та передача у власність Сувенірної упаковки (клясер) до набору пам’ятних банкнот (Товар). Назва даного Товару відрізняється від необхідного: Фотоальбоми (ДК 021:2015: 22110000-4 Друковані книги (назва предмета закупівлі може бути схожою з наведеною). 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів). Під аналогічними договорами розуміються договори про надання послуги за предметом закупівлі товару: Фотоальбоми (ДК 021:2015: 22110000-4 Друковані книги). Назва предмета закупівлі може бути схожою з наведеною; 2) не менше двох копій договорів, зазначеного в довідці, в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами та додатками до договору); 3) копіії/ю документів/а на підтвердження виконання кожного договору, зазначених в довідці про досвід виконання аналогічних договорів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.