Період оскарження умов закупівлі - по 18-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 111 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 556,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Олевська центральна лікарня" Олевської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01991872 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Єпифанович Ганна Володимирівна |
| Телефон: | 380413521256 |
| E-mail: | cloleprozorro@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 11001, Україна, Житомирська область,Олевськ, провул. Промисловий, буд. 2 |
3 |
На виконання п. 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Додатку №2 до тендерної документації, п.7 додатку №6 до тендерної документації - Учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду зазначеного у довідці за формою 3 щодо виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, повинен надати належним чином завірені копії документів, а саме договір №16-Т від 23.01.2025 укладений між Учасником та Комунальним некомерційним підприємством Сумської обласної ради "Обласна клінічна спеціалізована лікарня", лист відгук №01-55/2807 від 24.03.2025 до вищезазначеного договору та видаткову накладну, що підтверджує виконання вищезазначеного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.