Закупівлю оголошено - 05-05-2025, 11:18. Дата останніх змін - 23-05-2025, 15:32

22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали

22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали... Державна закупівля - UA-2025-05-05-003863-a 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали від замовника Військова частина А1065 від 5/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-05-003863-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-05-001917-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 05-05-2025, 11:18
по 10-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-05-2025, 11:18
по 13-05-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 14-05-2025, 12:32
по 14-05-2025, 13:01

Період оскарження умов закупівлі - по 10-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
38150
38 150 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:381,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Військова частина А1065
ЄДРПОУ:07735762 Досьє YouControl
Контактна особа:Балинська Ольга
Телефон:380969997659
E-mail:balynska.o@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
22810000-1 Паперові чи картонн ...
38 150 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 14-05-2025, 12:32
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Пакетно-контрольний журнал

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку вхідних документів

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку підготовлених документів

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал видачі справ з грифом "Для службового користування"

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку спиртів

6
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку режиму роботи бактерицидної лампи у__________ відділенні

7
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал контролю температурного режиму в холодильнику у ____

5
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал реєстрації довідок, приписів

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Добова відомість

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Книга обліку скарг, заяв, пропозицій

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал діагностичних призначень

4
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал інвентарного обліку письмових зброшурованих

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал реєстрації вихідних та внутрішніх документів з грифом "Для службового користування"

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку проведення дезінфекційних робіт

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал проведення і обліку дезінфекції апаратури у _______

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку процедур

7
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал реєстрації температури та відносної вологості у приміщенні

8
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журал реєстрації вхідних документів з грифом "Для службового користування"

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку роботи на технічних засобах (ПЕОМ комплект №5024/дск/дшв), який розміщено в службовому приміщенні відділення персоналу та стройового військової частини ______

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку генеральних прибирань

7
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал реєстрації приготування дезрозчинів у ______

7
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Книга обліку тимчасово відсутнього і тимчасово прибулого до військової частини особового складу

4
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Книга обліку наказів

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Номенклатура справ

3
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Інвентарний журнал обліку справ, книг і журналів, які знаходяться в архівному зберіганні

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку стерилізації інструментарію

4
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал лікарських призначень (пустографка)

6
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку перев'язок__________________ відділення

6
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал клінічних обходів (пустографка)

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Книга обліку роботи машини, витрати пального і масел

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Книга огляду (перевірки) машин техніком з безпеки дорожнього руху - Начальником КТП

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал реєстрації виходу та повернення в парк машин

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал інструктажу водіїв та старших машин

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Книга обліку наявності та руху військового майна (склад, аптека)

4
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал реєстрації вхідних документів

4
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал реєстрації вихідних документів

4
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Книга алфавітного обліку осіб рядового, сержантського і старшинського складу

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Книга алфавітного обліку офіцерського складу

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами)

44
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку наркозів ________

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у відділеннях і кабінетах лікувально-профілактичних закладів охорони здоров'я

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

"Журнал обліку електрокардіограм"

4
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Книга обліку хворих, які знаходяться на стаціонарному лікуванні станом на 8.00 щоденно

4
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал амбулаторного прийому

5
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів

18
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал обліку препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на постах відділень лікувально-профілактичних закладів охорони здоров'я

6
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Книга обліку особового складу __________відділення

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Паспорт на медичну апаратуру (експлуатаційний)

10
штука
Україна Відповідно до документації
по 15-07-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Волошко Марина Олександрівна   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 14-05-2025 по 22-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул.Кривоноса, 41, 14020, Волошко Марина Олександрівна
Остаточна пропозиція:
24 941 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
24 941 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
16-05-2025, 10:16
Період подачі оскарження:
по 22-05-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-05-003863-a-c1
Номер договору:
144/25
Дата підписання договору:
23-05-2025, 15:00
Строк дії договору:
з 23-05-2025 по 25-12-2025
24 941 UAH
Ціна договору
24 941 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Волошко Марина Олександрівна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
24 941 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
24 941 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
12-05-2025, 10:02:03
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі наявності) необхідних для надання послуг що є предметом даної закупівлі, яка повинна містить інформацію про наявність власного (орендованого) обладнання та матеріально-технічної бази (надати інформацію про наявні засоби для виконання даних послуг);
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію: ПІБ, посада працівників та щодо кожного з таких працівників окремо.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складена у довільній формі. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору щодо надання послуг, що входять до відповідної групи згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі. - копію не менше 1-го виконаного (частково виконаного) аналогічного договору* з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, разом з копіями документів**, що підтверджують факт надання послуг акт прийому-передачі, тощо, не менше одного документу). * учасник має право не надавати у складі тендерної пропозиції копії додатків до аналогічного договору (специфікації, додаткові угоди, тощо), та які згідно змісту аналогічного договору визначені як невід’ємні частини такого договору. Відповідно неподання таких документів не вважатиметься невідповідністю поданої учасником тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. ** копія документу, що підтверджує фактичне виконання аналогічного договору надається на будь-який обсяг наданих послуг та/або за будь-який розрахунковий період в межах аналогічного договору. - позитивний відгук від замовника (оригінал) згідно виконання аналогічного договору, копія якого надана у складі пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), за підписом та печаткою замовника, а також містити дату складення відгуку та інформацію щодо дати укладення та номеру (якщо договору присвоєно номер) відповідного договору, найменування поставленого товару, наданих послуг, виконаних робіт згідно договору та специфікації (у разі наявності), інформацію щодо дотримання та виконання учасником всіх обов’язків згідно договору (в частині якості поставленого товару, наданих послуг, виконаних робіт своєчасності та повноти виконання договору, тощо), контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації (прізвище, ім’я та по-батькові, контактний телефон).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
27 039 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
27 039 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не має
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
12-05-2025, 13:53:43
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі наявності) необхідних для надання послуг що є предметом даної закупівлі, яка повинна містить інформацію про наявність власного (орендованого) обладнання та матеріально-технічної бази (надати інформацію про наявні засоби для виконання даних послуг);
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію: ПІБ, посада працівників та щодо кожного з таких працівників окремо.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складена у довільній формі. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору щодо надання послуг, що входять до відповідної групи згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі. - копію не менше 1-го виконаного (частково виконаного) аналогічного договору* з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, разом з копіями документів**, що підтверджують факт надання послуг акт прийому-передачі, тощо, не менше одного документу). * учасник має право не надавати у складі тендерної пропозиції копії додатків до аналогічного договору (специфікації, додаткові угоди, тощо), та які згідно змісту аналогічного договору визначені як невід’ємні частини такого договору. Відповідно неподання таких документів не вважатиметься невідповідністю поданої учасником тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. ** копія документу, що підтверджує фактичне виконання аналогічного договору надається на будь-який обсяг наданих послуг та/або за будь-який розрахунковий період в межах аналогічного договору. - позитивний відгук від замовника (оригінал) згідно виконання аналогічного договору, копія якого надана у складі пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), за підписом та печаткою замовника, а також містити дату складення відгуку та інформацію щодо дати укладення та номеру (якщо договору присвоєно номер) відповідного договору, найменування поставленого товару, наданих послуг, виконаних робіт згідно договору та специфікації (у разі наявності), інформацію щодо дотримання та виконання учасником всіх обов’язків згідно договору (в частині якості поставленого товару, наданих послуг, виконаних робіт своєчасності та повноти виконання договору, тощо), контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації (прізвище, ім’я та по-батькові, контактний телефон).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "ЛЕВЧЕНКО ХРИСТИНА ЯРОСЛАВІВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
27 252 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
27 252 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
12-05-2025, 16:39:39
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі наявності) необхідних для надання послуг що є предметом даної закупівлі, яка повинна містить інформацію про наявність власного (орендованого) обладнання та матеріально-технічної бази (надати інформацію про наявні засоби для виконання даних послуг);
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію: ПІБ, посада працівників та щодо кожного з таких працівників окремо.
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складена у довільній формі. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору щодо надання послуг, що входять до відповідної групи згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі. - копію не менше 1-го виконаного (частково виконаного) аналогічного договору* з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, разом з копіями документів**, що підтверджують факт надання послуг акт прийому-передачі, тощо, не менше одного документу). * учасник має право не надавати у складі тендерної пропозиції копії додатків до аналогічного договору (специфікації, додаткові угоди, тощо), та які згідно змісту аналогічного договору визначені як невід’ємні частини такого договору. Відповідно неподання таких документів не вважатиметься невідповідністю поданої учасником тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. ** копія документу, що підтверджує фактичне виконання аналогічного договору надається на будь-який обсяг наданих послуг та/або за будь-який розрахунковий період в межах аналогічного договору. - позитивний відгук від замовника (оригінал) згідно виконання аналогічного договору, копія якого надана у складі пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), за підписом та печаткою замовника, а також містити дату складення відгуку та інформацію щодо дати укладення та номеру (якщо договору присвоєно номер) відповідного договору, найменування поставленого товару, наданих послуг, виконаних робіт згідно договору та специфікації (у разі наявності), інформацію щодо дотримання та виконання учасником всіх обов’язків згідно договору (в частині якості поставленого товару, наданих послуг, виконаних робіт своєчасності та повноти виконання договору, тощо), контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації (прізвище, ім’я та по-батькові, контактний телефон).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-05-2025, 11:18:34
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:05-05-2025, 11:17:55
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:05-05-2025, 11:17:55
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-05-2025, 11:17:40
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-05-2025, 11:17:40
              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-05-2025, 11:17:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-05-2025, 11:17:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-05-2025, 11:17:40
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-05-2025, 11:17:40
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-05-2025, 11:17:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-05-2025, 11:17:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-05-2025, 11:17:40
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-05-2025, 11:17:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-05-2025, 11:17:40
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-05-2025, 11:17:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-05-2025, 11:17:40
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-05-2025, 11:17:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-05-2025, 11:17:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-05-2025, 11:17:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-05-2025, 11:17:40
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-05-2025, 11:17:40
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складена у довільній формі. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору щодо надання послуг, що входять до відповідної групи згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі. - копію не менше 1-го виконаного (частково виконаного) аналогічного договору* з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, разом з копіями документів**, що підтверджують факт надання послуг акт прийому-передачі, тощо, не менше одного документу). * учасник має право не надавати у складі тендерної пропозиції копії додатків до аналогічного договору (специфікації, додаткові угоди, тощо), та які згідно змісту аналогічного договору визначені як невід’ємні частини такого договору. Відповідно неподання таких документів не вважатиметься невідповідністю поданої учасником тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. ** копія документу, що підтверджує фактичне виконання аналогічного договору надається на будь-який обсяг наданих послуг та/або за будь-який розрахунковий період в межах аналогічного договору. - позитивний відгук від замовника (оригінал) згідно виконання аналогічного договору, копія якого надана у складі пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), за підписом та печаткою замовника, а також містити дату складення відгуку та інформацію щодо дати укладення та номеру (якщо договору присвоєно номер) відповідного договору, найменування поставленого товару, наданих послуг, виконаних робіт згідно договору та специфікації (у разі наявності), інформацію щодо дотримання та виконання учасником всіх обов’язків згідно договору (в частині якості поставленого товару, наданих послуг, виконаних робіт своєчасності та повноти виконання договору, тощо), контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації (прізвище, ім’я та по-батькові, контактний телефон).
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-05-2025, 11:17:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію: ПІБ, посада працівників та щодо кожного з таких працівників окремо.
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-05-2025, 11:17:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі наявності) необхідних для надання послуг що є предметом даної закупівлі, яка повинна містить інформацію про наявність власного (орендованого) обладнання та матеріально-технічної бази (надати інформацію про наявні засоби для виконання даних послуг);
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-05-2025, 11:17:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ