Закупівлю оголошено - 18-04-2025, 10:59. Дата останніх змін - 06-05-2025, 09:03

Журнали

Журнали... Державна закупівля - UA-2025-04-18-003265-a Журнали від замовника Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області від 4/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-18-003265-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-18-004006-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-04-2025, 10:59
по 25-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-04-2025, 10:59
по 28-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 25-04-2025, 00:00

Журнал обліку прийому хворих в стаціонар (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір офсетний, щільність 65 г\м2,м’який перепліт,100 аркушів) – 48 шт; Журнал відмовлень в госпіталізації (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір офсетний, щільність 65 г\м2,м’який перепліт,100 аркушів) – 34 шт; Журнал обліку хворих, яким надана лікувальна відпустка (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 12 шт; Журнал обліку перебування хворих в денному стаціонарі, стаціонарі вдома (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,твердий перепліт,100 аркушів) – 36 шт; Журнал обліку приймання вагітних, роділь та породіль (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,твердий перепліт,100 аркушів) – 12 шт; Журнал запису оперативних втручань в стаціонарі (формат А4, орієнтація паперу книжна папір газетний, щільність 45 г\м2,твердий перепліт,100 аркушів) – 48 шт; Журнал реєстрації переливання трансфузійних рідин (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 15 шт; Журнал запису пологів у стаціонарі (формат А4, орієнтація паперу альбомна папір газетний, щільність 45 г\м2,твердий перепліт,100 аркушів) – 16 шт; Журнал реєстрації надходження і видачі трупів (формат А4, орієнтація паперу книжна, папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 15 шт; Журнал обліку процедур (формат А4, орієнтація паперу альбомна, папір газетний, щільність 45 г\м2,твердий перепліт,100 аркушів) – 38 шт; Книга запису викликів лікарів додому (формат А4, орієнтація паперу книжна папір газетний, щільність 45 г\м2,твердий перепліт,100 аркушів) – 57 шт; Журнал запису пологової допомоги вдома (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 7 шт; Журнал запису висновків лікарсько-консультативної комісії (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,100 аркушів) – 38 шт; Щоденник обліку роботи рентгенодіагностичного відділення (кабінету) (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 28 шт; Щоденник обліку роботи ендоскопічного відділення (кабінету) (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 17 шт; Щоденник обліку роботи кабінету (відділення) функціональної діагностики (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 29 шт; Щоденник обліку роботи кабінету (відділення) ультразвукової діагностики (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 29 шт; Журнал реєстрації ендоскопічних досліджень (формат А4, орієнтація паперу альбомнаа,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 18 шт; Журнал обліку технічного обслуговування та ремонту ендоскопічної апаратури (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 7 шт; Журнал реєстрації функціональних досліджень (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 28 шт; Журнал реєстрації ультразвукових досліджень (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 46 шт; Журнал реєстрації радіоізотопних досліджень (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 9 шт; Журнал запису рентгенологічних досліджень, магніторезонансних томографій (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 13 шт; Журнал реєстрації обстежених на спеціалізованій медичній комісії (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 33 шт; Журнал обліку інфекційних захворювань (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 38 шт; Журнал обліку профілактичних щеплень (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 26 шт; Журнал медичного обслуговування фізкультурних заходів (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 8 шт; Журнал запису амбулаторних операцій (формат А4, орієнтація паперу книжна папір газетний, щільність 45 г\м2,твердий перепліт,100 аркушів) – 38 шт; Журнал реєстрації амбулаторних хворих (формат А4, орієнтація паперу книжна папір газетний, щільність 45 г\м2,твердий перепліт,100 аркушів) – 29 шт; Журнал реєстрації виданих (отриманих) бланків Медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 36 шт; Журнал обліку новонароджених у відділенні (палаті) (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 28 шт; Журнал реєстрації акта про дитину, покинуту в пологовому будинку, іншому закладі охорони здоров'я або яку відмовилися забрати батьки чи інші родичі, про підкинуту чи знайдену дитину (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 5 шт; Журнал реєстрації стаціонарної і амбулаторної судово-психіатричної експертизи (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 18 шт; Журнал реєстрації аварій при наданні медичної допомоги ВІЛ-інфікованим та роботі з ВІЛ-інфікованим матеріалом (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 33 шт; Журнал обліку до пологових патронажів вагітних (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 18 шт; Журнал запису звертань про невідкладну медичну допомогу (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 33 шт; Зошит обліку роботи вдома дільничної (патронажної) медичної сестри (акушерки) (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 37 шт; Журнал реєстрації прийому викликів та їх виконанням екстреної та планово - консультативної допомоги (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 28 шт; Журнал реєстрації виданих (отриманих) бланків медичних довідок про проходження обов'язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 17 шт; Контрольний журнал реєстрації групи крові і резус-приналежності (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 14 шт; Журнал обліку роботи кабінету інфекційних захворювань (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 36 шт; Журнал реєстрації медичних оглядів для встановлення факту вживання психоактивної речовини та стану сп'яніння (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір офсетний , щільність 65 г\м2,м’який перепліт,100 аркушів) -34 шт; Журнал щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір офсетний, щільність 65 г\м2,м’який перепліт,100 аркушів) – 39 шт; Журнал обліку передрейсових оглядів водіїв і передзмінних оглядів робочих (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір офсетний, щільність 65 г\м2,м’який перепліт,100 аркушів) – 29 шт; Журнал реєстрації виданих (отриманих) бланків сертифікатів про проходження наркологічного огляду (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 28 шт; Журнал реєстрації виданих (отриманих) бланків медичних посвідчень водія (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 28 шт; Журнал комісії по медичному огляду водіїв для визначення їх придатності до керування транспортом (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 28 шт; Журнал реєстрації виданих (отриманих) довідок для призначення і виплати державної допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами жінкам, які не застраховані в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір офсетний, щільність 65 г\м2,м’який перепліт,100 аркушів) – 36 шт; Журнал обліку померлих (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір офсетний, щільність 65 г\м2,м’який перепліт,100 аркушів) – 18 шт; Журнал обліку новонароджених (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір офсетний, щільність 65 г\м2,м’який перепліт,100 аркушів) – 17 шт; Журнал обліку випадків перинатальної смерті (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір офсетний, щільність 65 г\м2,м’який перепліт,100 аркушів) – 13 шт; Журнал обліку надання медичної допомоги при надзвичайних ституаціях (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 13 шт; Журнал обліку документації щодо розгляду питання про причинний зв'язок смерті з професійним захворюванням (отруєнням) або трудовим каліцтвом (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 18 шт; Журнал протоколік проведення імунохроматографічного дослідження швидкими тестами (CITO TEST) (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 38 шт; Журнал обліку антиретровірусних препаратів в закладах охорони здоров'я (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 35 шт; Журнал обліку антиретровірусних препаратів у відділеннях і кабінетах закладів охорони здоров'я (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 35 шт; Журнал реєстрації сироваток крові, які надходять в діагностичну лабораторію на ВІЛ-інфекцію (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 18 шт; Журнал реєстрації позитивних у первинному скринінгу сироваток крові, які направляються для верифікаційних досліджень (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 18 шт; Журнал реєстрації аналізів і їх результатів (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір офсетний, щільність 65 г\м2,м’який перепліт,100 аркушів) – 58 шт; Журнал реєстрації мікробіологічних і паразитологічних досліджень (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір офсетний, щільність 65 г\м2,м’який перепліт,100 аркушів) – 29 шт; Робочий журнал мікробіологічних досліджень (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 31 шт; Журнал реєстрації досліджень і результатів визначення чутливості мікроорганізмів до хіміотерапевтичних препаратів (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 14 шт; Журнал приготування і контролю поживних середовищ (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 13 шт; Журнал контролю роботи стерилізаторів повітряного парового (автоклаву) (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір офсетний, щільність 65 г\м2,м’який перепліт,100 аркушів) – 43 шт; Робочий журнал дослідження стерильності (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір офсетний, щільність 65 г\м2,м’який перепліт,100 аркушів) – 33 шт; Журнал реєстрації серологічних досліджень (формат А4, орієнтація паперу альбомна,,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 15 шт; Журнал реєстрації серологічних досліджень (діагностика сифілісу) (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір газетний, щільність 45 г\м2,м’який перепліт,50 аркушів) – 15 шт; Журнал обліку вхідної кореспонденції (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір офсетний, щільність 65 г\м2,м’який перепліт,100 аркушів) – 20 шт; Журнал обліку вихідної кореспонденції (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір офсетний, щільність 65 г\м2,м’який перепліт,100 аркушів) – 20 шт; Книга складського обліку (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір офсетний, щільність 65 г\м2,м’який перепліт,100 аркушів) – 55 шт; Книга обліку розрахункових операції (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір офсетний, щільність 65 г\м2,м’який перепліт,100 аркушів) – 15 шт; Журнал реєстрації довіреностей (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір офсетний, щільність 65 г\м2,м’який перепліт,100 аркушів) – 15 шт; Журнал реєстрації інструктажів з охорони праці на робочому місці (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір офсетний, щільність 65 г\м2,м’який перепліт,100 аркушів) – 25 шт; Журнал оборотних відомостей (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір офсетний, щільність 65 г\м2,м’який перепліт,100 аркушів) – 50 шт; Журнал реєстрації інструктажів з питань пожежної безпеки (формат А4, орієнтація паперу книжна,папір офсетний, щільність 65 г\м2,м’який перепліт,100 аркушів) – 55 шт; Журнал обліку наркотичних препаратів у відділеннях і кабінетах закладів охорони здоров’я (формат А4, орієнтація паперу альбомна,папір офсетний, щільність 65 г\м2,м’який перепліт,100 аркушів) – 25 шт;.)

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
210936.34
210 936,34 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 054,68 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
ЄДРПОУ:01999388 Досьє YouControl
Сайт:http://lubny-cml.pl.ua/
Контактна особа:Шостак Максим Юрійович
Телефон:+380536162245
E-mail:shostakm57@gmail.com
Місцезнаходження:
37500, Україна, Полтавська область,місто Лубни, вулиця П'ятикопа, 26
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Журнали
210 936,34 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнали

2 051
штука
37500 Україна Полтавська область м. Лубни вул. П'ятикопа, 26
по 31-12-2025
22810000-1
Паперові чи картонні реєстраційні журнали


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Оніщук Мирослава Вікторівна   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-04-2025 по 06-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, Лубни, Суворова,26, кв.1, 37500, Оніщук мирослава
Остаточна пропозиція:
201 242,60 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
30-04-2025, 09:32
Період подачі оскарження:
по 06-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-04-25, 08:14:58
24

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема, тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Відомості центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify свідчать, що тендерна пропозиція учасника ФОП Оніщук Мирослава Вікторівна підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до підпункту 2 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2. В складі тендерної попозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме Додатку № 1 до тендерної документації учасник надав довідку про наявність працівників які мають необхідні знання та досвід з указанням підтверджуючих документів, але надав підтверджеючий доумент – копія трудової книжки та/або наказ про прийняття на роботу. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копії підтверджеючих доументів – копія трудової книжки та/або наказ про прийняття на роботу.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-04-25, 08:14:58
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-18-003265-a-a1
Номер договору:
263
Дата підписання договору:
06-05-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 06-05-2025 по 31-12-2025
201 242,60 UAH
Ціна договору
201 242,60 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Оніщук Мирослава Вікторівна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
201 242,60 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-04-2025, 09:33:55
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 11:45:57
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 10:59:46
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 10:59:46
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 10:59:46
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 10:59:44
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 10:59:44
              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 10:59:44
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 10:59:44
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 10:59:44
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 10:59:44
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 10:59:44
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 10:59:44
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 10:59:44
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 10:59:44
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 10:59:44
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 10:59:44
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 10:59:44
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 10:59:44
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 10:59:44
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 10:59:44
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 10:59:44
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська, Англійська, Французька, Іспанська
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 10:59:44
              1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 10:59:44
              2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 10:59:44
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ