Період оскарження умов закупівлі - по 22-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 307 480 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 074,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГОЛОВНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 08735882 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Микита Савчук |
| Телефон: | +380964107218 |
| E-mail: | savchukgmcmvs@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 04116, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Бердичівська, буд. 1 |
1 |
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану із 05 години 30 хвилини 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та продовження строку дії воєнного стану в Україні відповідно до Указу від 28 жовтня 2024 року №740/2024, затвердженим Законом України від 29 жовтня 2024 року №4024-ІХ, строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 05 години 30 хвилин 8 лютого 2025 року на 90 діб, з метою додержання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема здійснення об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також враховуючи значний об’єм документів тендерної пропозиції, яка надана учасником відповідно до вимог тендерної документації, існує необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції учасника у закупівлі до 20 робочих днів на закупівлю за предметом: Реєстраційні та облікові журнали за кодом ДК 021:2015:22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали (UA-2025-04-17-008972-a).
І. 1.) перелік виявлених невідповідностей: Учасник в довідці про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Назва файлу, поданого з пропозицією: "Довідка (технічні вимоги).pdf"), поставив підпис та печатку не на кожній сторінці. 2.) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1 Розділ 3 Тендерної документації: "Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями)". 3.) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі з підписом уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитком печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа. ІІ. 1.) перелік виявлених невідповідностей: Учасник в пояснювальному листу щодо відсутності Законодавчих підстав мати відповідну ліцензію (Назва файлу, поданого з пропозицією: "Пояснювальний лист про дозвіл та ліцензію.pdf"), допустив неточність в предметі закупівлі. 2.) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп. 7 п. 4 Додатку № 2 до Тендерної документації: "Достовірна інформація у вигляді довідки в довільній формі, щодо наявності у Учасника ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) стосовно провадження відповідного до предмету закупівлі виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. (до довідки додаються зазначені в ній документи). Замість довідки довільної форми учасник може надати ліцензію або документ дозвільного характеру. У випадку відсутності ліцензії, Учасник надає лист в довільній формі, щодо відсутності Законодавчих підстав мати відповідну ліцензію". 3.) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку в довільній формі, щодо наявності у Учасника ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) стосовно провадження відповідного до предмету закупівлі виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. (до довідки додаються зазначені в ній документи). Замість довідки довільної форми учасник може надати ліцензію або документ дозвільного характеру. У випадку відсутності ліцензії, Учасник надає лист в довільній формі, щодо відсутності Законодавчих підстав мати відповідну ліцензію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.