Період оскарження умов закупівлі - по 22-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 557 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 785 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 05498694 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ходаковський Андрій Іванович |
| Телефон: | +380612243705 |
| E-mail: | medtender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69065, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, вул.Щаслива/Дудикіна 1/6 |
2 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" (надалі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Згідно з умовами тендерної документації, а саме пункт 6 розділу 3 тендерної документації: «6. Поставка Товару здійснюється згідно з правилами INCOTERMS в редакції 2010 р. на умовах DDP. Доставка і розвантаження товару здійснюється особистим транспортом, силами та за рахунок Постачальника, без участі інших грузоперевізників (Нова пошта, Укрпошта і т.ін.). Вивантаження на склад здійснюється силами та в присутності Постачальника. (гарантійний лист надається Учасником у складі пропозиції). Даний гарантійний лист відсутній в пропозиції Учасника. З огляду на зазначене, Замовником прийнято рішення на підставі ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» надати Учаснику закупівлі 24 години на усунення невідповідностей.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Піхотенко Олега Григоровича (надалі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Згідно з умовами тендерної документації, а саме пункт 3 розділу 3 тендерної документації: «3. Поліграфічні матеріали, фарби, що використовуються для виготовлення медичної облікової документації мають відповідати технічним стандартам. На підтвердження якісних характеристик Учасник повинен надати: - сертифікати/паспорта якості на папір; - сертифікат /паспорт якості на фарбу.» В своїй тендерній пропозиції Учасник надає сертифікат якості на папір газетний форматний, марка «О» для копіювальних та друкарських машин ТУ У 17.1-39301866-002:2019. Також слід зазначити що відсутні сертифікат /паспорт якості на фарбу. У зв’язку з вище наведеним прошу надати сертифікат або паспорт якості на папір (який буде використовуватись) та сертифікат або паспорт якості на фарбу. Згідно з умовами тендерної документації, а саме пункт 1 розділу 3 тендерної документації та пункт 4.7 Додатку 2 до тендерної документації Учасник процедури підписує документи Кваліфікованим електронним підписом КЕП. За результатами перевірки на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» підпису Учасника встановлено, що тип носія особистого ключа - незахищений та тип підпису - удосконалений. Отже, такий підпис не може вважатися кваліфікованим електронним підписом з урахуванням роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України №1/06-3-1587 від 16.02.2021. Вказане не відповідає вимогам тендерної документації (пункт 1 розділу 3 тендерної документації, пункт 4.7 Додатку 2 до тендерної документації). З огляду на зазначене, Замовником прийнято рішення на підставі ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» надати Учаснику закупівлі 24 години на усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.