Період оскарження умов закупівлі - по 12-04-2025, 00:00
Закупівля здійснюється у відповідності до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 245 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 225 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 5 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02000085 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Яковенко |
| Телефон: | +380362644087 |
| E-mail: | olgayakovenko2912@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 33018, Україна, Рівненська область,м. Рівне, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ КАРНАУХОВА, буд. 25-А |
3 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.1 Додатку № 2 до Тендерної документації від учасників вимагались не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, за якими виконано зобов’язання, із долученням накладних чи інших документів про приймання-передачу товару за цими договорами, та листів-відгуків від контрагентів про належне виконання цих договорів та незастосування до них оперативно-господарських санкцій. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника наявний договір від 12.06.2024. Із закупівлі (UA-2024-05-21-011516-a) вбачається, що предметом закупівлі є послуги за кодом ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги, що не відповідає предмету закупівлі в цих торгах. Тобто, договір від 12.06.2024 не є аналогічним за предметом закупівлі в розумінні Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку № 708 від 15.04.2020. Предметом закупівлі цих торгів є товар за кодом ДК 021:2015 - 22820000-4 — Бланки. Долучені до договорів листи-відгуки не містять інформації про незастосування до постачальника оперативно-господарських санкцій. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити аналогічний за предметом закупівлі договір (за кодом ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки.), за яким виконано зобов’язання, із долученням накладних чи інших документів про приймання-передачу товару за цим договором, та листа-відгуку від контрагента про належне виконання цього договору та незастосування до нього оперативно-господарських санкцій. Долучити до договорів листи-відгуки з інформацією про незастосування до постачальника оперативно-господарських санкцій. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.2 Додатку № 2 до Тендерної документації від учасників вимагались довідка, складена у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні чи на інших правах приміщення, друкарського преса на весь період виконання умов договору із зазначенням інформації щодо його правового статусу (власність/користування) та долученням підтверджуючих документів наявності (договорів оренди, лізингу, правовстановлюючих документів тощо). 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника наявна довідка № 2/25 від 14.04.2025 про перелік наявного обладнання та власного виробничого приміщення, але довідка не містить інформації про наявність друкарського преса. Відсутні документи, що підтверджують наявність наявність друкарського преса. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити скориговану довідку про перелік наявного обладнання із інформацією про наявність друкарського преса. Долучити документи, що підтверджують наявність друкарського преса. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.3 Додатку № 2 до Тендерної документації від учасників вимагались довідка, складена у довільній формі, із зазначенням переліку працівників, які будуть залучені до виконання договору за предметом закупівлі, із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують їх працевлаштування або надання послуг на інших законних засадах (копії трудових книжок або інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про трудові відносини працівників з учасником, а також копії наказів про прийняття на роботу із повідомленнями про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанціями про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту», або цивільно-правові договори тощо) щодо працівників, зазначених у довідці учасника про наявність працівників), а також їх листів про згоду на обробку персональних даних у цій процедурі відкритих торгів із ознайомленням зі статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про місцезнаходження визначеного робочого місця та достовірність наданої інформації. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника долучені окремі сторінки трудових книжок працівників, трудові книжки подані не в повному обсязі. Трудові книжки Онуфріїв, Василишин, Мердак не містять підпису власника книжки на першому аркуші всупереч Інструкції про ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29.07.1993. Трудова книжка Худяк не містить підпису власника книжки, особи відповідальної за видачу книжки і печатки всупереч Інструкції про ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29.07.1993. Листи-згоди на обробку персональних даних у цій процедурі відкритих торгів не містять інформації про “....ознайомленням зі статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про місцезнаходження визначеного робочого місця та достовірність наданої інформації”. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити трудові книжки працівників у повному обсязі. Долучити трудові книжки Онуфріїв, Василишин, Мердак із підписом власника книжки на першому аркуші. Долучити трудову книжку Худяк із підписом власника книжки, особи відповідальної за видачу книжки і печатки. Долучити листи-згоди на обробку персональних даних у цій процедурі відкритих торгів не містять інформації про “....ознайомленням зі статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про місцезнаходження визначеного робочого місця та достовірність наданої інформації”. 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.6 Додатку № 2 до Тендерної документації вимагалась довідка учасника про систему його оподаткування із зазначенням ставки податку та наявності/відсутності пільг з оподаткування 4.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка учасника про систему його оподаткування із зазначенням ставки податку та наявності/відсутності пільг з оподаткування. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довідку учасника про систему його оподаткування із зазначенням ставки податку та наявності/відсутності пільг з оподаткування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.