| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 25 177,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 251,78 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А4167 |
| ЄДРПОУ: | 08252600 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лазарєв Євгеній Володимирович |
| Телефон: | +380972460830 |
| E-mail: | vzpmm4167@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 20701, Україна, Черкаська область,Сміла, вул. Зарічна, буд.32 |
3 |
Під час розгляду пропозиції ТОВ "АІСТ ПРИНТ" до спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2025-02-11-014516-a виявлені наступні невідповідності пропозиції вимогам Оголошення: 1. В порушення вимог п. 12.1 Оголошення учасником не надана копія договору з додатками на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів; 2. В порушення вимог п. 12.2 Учасником не надана ліцензія або інший документ, який підтверджують право учасника займатись відповідною діяльністю; 3. В порушення вимог п. 13.1 Учасником не надана специфікація пропонуємого товару; 4. В порушення вимог п. 13.2 Учасником не наданий гарантійний лист щодо постачання товару, який є предметом закупівлі – до 30 квітня 2025 року (у гарантійному листі необхідно зробити посилання на номер оголошення, відповідно до якого проводиться спрощена закупівля, та дату його оприлюднення.) ВИРІШИВ: 1. Розглянувши документацію, подану учасником ТОВ "АІСТ ПРИНТ" до спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2025-02-11-014516-a, визнати пропозицію такою, що має невідповідності вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Маркувальні наклейки «Клас небезпеки», «Небезпечний вантаж» (Код ДК 021:2015 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту). 2. Відповідно до вимог абзацу 6 пукнту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених ПКМУ від 11.11.2022 р. №1275 розмістити щодо пропозиції ТОВ "АІСТ ПРИНТ" до спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2025-02-11-014516-a повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 3. Оприлюднити в електронній системі рішення про повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах. Надати учаснику наступні пропозиції щодо виправлення документів: 3.1. Дозавантажити копію договору з додатками на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів; 3.2. Дозавантажити ліцензію або інший документ, який підтверджують право учасника займатись відповідною діяльністю; 3.3. Дозавантажити специфікацію пропонуємого товару; 3.4. Дозавантажити гарантійний лист щодо постачання товару, який є предметом закупівлі – до 30 квітня 2025 року (у гарантійному листі необхідно зробити посилання на номер оголошення, відповідно до якого проводиться спрощена закупівля, та дату його оприлюднення.).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.