Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 67 305 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 673,05 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01981498 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дубіковська Галина |
| Телефон: | 380542665729 |
| E-mail: | crkl.sumy@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 40007, Україна, Сумська область,Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2 |
3 |
1.1. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п. 10 Додатку № 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації: Учасник має надати Заповнену форму пропозиції згідно Додатку 1 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасника надана Форма пропозиції згідно Додатку 1 до тендерної документації, яка не відповідає Додатку 2 Тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Форма пропозиції не відповідає Додатку 2 Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати Форму пропозиції згідно Додатку 1, яка буде відповідать Додатку 2 Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.