Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 370 029 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 850,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 05498677 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана ДВОРЕЦЬКА |
| Телефон: | +380503744906 |
| E-mail: | dvoretska73@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69005, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80 |
2 |
Відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації "Перелік документів, та/або інформації які надаються учасником у складі тендерної пропозиції" - У разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець: 2)на вибір учасника надається: довіреність, доручення або іншим документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів учасника та укладення договору про закупівлю. Тобто Учасник повинен надати документ на виконання цього пункту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.