Закупівлю оголошено - 17-12-2024, 10:51. Дата останніх змін - 17-12-2024, 10:51

Бланки

Бланки... Державна закупівля - UA-2024-12-17-004813-a Бланки від замовника ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" від 12/17/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-17-004813-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-17-005989-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-12-2024, 10:51
по 20-12-2024, 09:00

*перелік бланків та форми наведені у СЗ 1038 плану закупівлі UA-P-2024-12-17-005989-a

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1650
1 650 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
ЄДРПОУ:43288621 Досьє YouControl
Контактна особа:Катерина Берездецька
Телефон:+380372514753
E-mail:tenderberezdetska@gmail.com
Місцезнаходження:
58001, Україна, Чернівецька область,Місто Чернівці, ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА будинок 137
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланки

2 800
штука
58001 , Україна , Чернівецька область , м. Чернівці , вул. Головна, 137 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Форма затвердженняза зразком ЗамовникаАктивна17-12-2024, 10:50
ФорматА4 (297х210 мм)Активна17-12-2024, 10:50
Призначеннядля закладів охорони здоров'яАктивна17-12-2024, 10:50
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланки

500
штука
58001 , Україна , Чернівецька область , м. Чернівці , вул. Головна, 137 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Форма затвердженняза зразком ЗамовникаАктивна17-12-2024, 10:50
ФорматА5 (148х210 мм)Активна17-12-2024, 10:50
Призначеннядля закладів охорони здоров'яАктивна17-12-2024, 10:50
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-12-2024, 10:51:12
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-12-2024, 10:49:30
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної або акта про прийняття- передання Товару.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ