| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 28 500 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 142,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна станція переливання крові" |
| ЄДРПОУ: | 01985434 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Сегеда |
| Телефон: | +380663736553 |
| E-mail: | natasha_segeda@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49069, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, ПРОСПЕКТ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17 |
2 |
Період оскарження умов закупівлі - по 03-12-2024, 00:00
1. Згідно п. 16 розділу «Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам Замовника» Додатку № 1 до Тендерної документації, учасником надається: Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Перелік оформляється як окремий додаток до тендерної документації. Учасник ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович не надав Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції як окремий додаток до тендерної документації. Замовник вимагає виправлення виявлених після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель окремого документу в електронній системі закупівель, що містить Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Перелік оформляється як окремий додаток до тендерної документації, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2.Згідно п. 1.5, Розділу ІІІ Тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Згідно Протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису, отриманого уповноваженою особою Замовника в результаті перевірки електронного підпису на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було встановлено, що Тендерна пропозиція Учасника містить накладений удосконалений електронний підпис (УЕП на незахищеному носії) учасника процедури закупівлі, повноваження якого щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. тендерної документації. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України №193 від 03.03.2020, з 1 січня 2022 року фізичні особи-підприємці повинні перейти у своїй діяльності виключно на кваліфікований електронний підпис на захищеному носієві особистого ключа (КЕП). Замовник вимагає виправлення виявлених після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей, шляхом завантаження через електронну систему закупівель документу в електронній системі закупівель, що містить накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП), протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.