Період оскарження умов закупівлі - по 10-09-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 458 087 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 580,87 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" |
ЄДРПОУ: | 40524109 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Іванова Оксана |
Телефон: | 380444824615 |
E-mail: | ok.ivanova@phc.org.ua |
Місцезнаходження: | 04071, Україна, м. Київ,вулиця Ярославська, будинок 41 |
5 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано Довідку складену в довільній формі (або за формою 1, наданою Замовником що зазначена в п 1. Додатку 1 до тендерної документації) про наявність досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) раніше укладеного(-их) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням: - найменування контрагента/замовника договору, - предмету договору, - номер договору, дата укладення; - документ(и), що підтверджують виконання договору 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасником надано файл «Договір базовий РеалДніпро.pdf», в якому розміщений Договір №09/08-3 від 09.08.2024 р. про виготовлення та поставку поліграфічної продукції, не в повному обсязі, зі строком дії договору до 31.12.2024 р. з можливою пролонгацією на кожний наступний рік, що не підтверджує повне виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що вимагалось відповідно до пункту 1 Таблиці «Перелік документів, які надаються УСІМА УЧАСНИКАМИ для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» та Додатку 1 до тендерної документації 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до пунктів 1, 5 Розділу 1 Тендерної документації пункту, Додатку 1 до Додатку 1 до Тендерної документації та Таблиці «Перелік документів, які надаються УСІМА УЧАСНИКАМИ для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» та Додатку 2 до Тендерної документації вимагалось надати, а саме: «1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. Довідку складену в довільній формі (або за формою 1, наданою Замовником що зазначена в п.1 Додатку 1 до Тендерної документації ) про наявність досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) раніше укладеного(-их) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням: - найменування контрагента/замовника договору, - предмету договору, - номер договору, дата укладення; - документ(и), що підтверджують виконання договору. 1.2. Не менше одного договору** про повне виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначеного в довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, якщо є такі додатки, додаткові угоди, специфікації до договору). 1.3. На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) надати: - документ(-ти) про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів), а саме: видаткову(-і) накладну(-і), та/або позитивний(-і) лист(-и)-відгук(-ки) від контрагента/замовника договору зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. У разі надання відгуку(-ів), то такий відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента/замовника та печаткою (за наявності). Підтвердженням виконання аналогічного договору також може бути звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель. * Під аналогічним (аналогічними) вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) є постачання товару з кодом визначеного за показником четвертої цифри згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації, ідентичним коду закупівлі, та/або з назвою товару, який поставлявся за договором (договорами), ідентичною назві закупівлі. **При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. **у разі надання учасником у своїй тендерній пропозиції документів без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник надає позитивний(-і) лист(-и)-відгук(-ки) від контрагента/замовника договору зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору, який надається для підтвердження повного виконання аналогічного договору.» 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник повинен надати: 3.1. Довідку складену в довільній формі (або за формою 1, наданою Замовником що зазначена в п.1 Додатку 1 до Тендерної документації ) про наявність досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) раніше укладеного(-их) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням: - найменування контрагента/замовника договору, - предмету договору, - номер договору, дата укладення; - документ(и), що підтверджують виконання договору. 3.2. Не менше одного договору** про повне виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначеного в довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, якщо є такі додатки, додаткові угоди, специфікації до договору). 3.3. На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) надати: - документ(-ти) про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів), а саме: видаткову(-і) накладну(-і), та/або позитивний(-і) лист(-и)-відгук(-ки) від контрагента/замовника договору зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. У разі надання відгуку(-ів), то такий відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента/замовника та печаткою (за наявності). Підтвердженням виконання аналогічного договору також може бути звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель. * Під аналогічним (аналогічними) вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) є постачання товару з кодом визначеного за показником четвертої цифри згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації, ідентичним коду закупівлі, та/або з назвою товару, який поставлявся за договором (договорами), ідентичною назві закупівлі. **При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. **у разі надання учасником у своїй тендерній пропозиції документів без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник надає позитивний(-і) лист(-и)-відгук(-ки) від контрагента/замовника договору зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору, який надається для підтвердження повного виконання аналогічного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.