Період оскарження умов закупівлі - по 24-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 80 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 400,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Громадська організація «Національний олімпійський комітет України» |
| ЄДРПОУ: | 00013238 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Голубенко Анастасія Вікторівна |
| Телефон: | 380669800129 |
| E-mail: | holubenko@noc-ukr.org |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вулиця Еспланадна, будинок 42 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: В тендерній пропозиції ФОП ЯЦКОВСЬКА ЯНА ВАСИЛІВНА (далі – Учасник) були виявлені наступні невідповідності: 1) Відповідно до додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав: Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: 1.1.1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору); 1.1.2. не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі (з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною), а також всі видаткові накладні (акти наданих послуг чи акти виконаних робіт) за цим договором, які підтверджують якісне та повне виконання зобов’язань по договору. Відповідно до тендерної документації предметом закупівлі є: олімпійський щоденник згідно коду ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали. Натомість Учасник надав довідку (файл під назвою: «01.1 довідка про виконання аналогічного договору.pdf») та договір (файл під назвою: «01.2 аналогічний договір Виконком міськради.pdf») предметом договору якого є: надання інформаційних послуг, в т.ч. з виготовлення інформаційної продукції (буклетів, флаєрів, інформаційних листівок) при цьому в даному договорі визначено предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 «22160000-9 Буклети», що не є аналогічним договором, оскільки не відповідає предмету закупівлі, що визначений в тендерній документації за четвертою цифрою ДК 021:2015 (22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали). У зв’язку з цим, виникає певна невідповідність, яку необхідно усунути Учаснику. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник може усунути такі невідповідності шляхом: 1) Надання довідки в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору). 2) Надання не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі (з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною), а також всі видаткові накладні (акти наданих послуг чи акти виконаних робіт) за цим договором, які підтверджують якісне та повне виконання зобов’язань по договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.