Період оскарження умов закупівлі - по 10-08-2024, 00:00
закупівля відбувається відповідно до потреби та на підставі Постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" №1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 223 740,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 237,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 03192833 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Фоменко Юлія Миколаївна |
| Телефон: | 380412470152 |
| E-mail: | tender@szndep.zht.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, будинок 3/14 |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.