Період оскарження умов закупівлі - по 31-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 13 200,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 66,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 02011031 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Петербургська |
| Телефон: | +380432660177 |
| E-mail: | 1706lula@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 21028, Україна, Вінницька область,місто Вінниця, вул.Пирогова, буд.46 |
0 |
Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Згідно Додатку №2 до Документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції розділу IV. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з: - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист - згоду з Додатком 2 тендерної документації. Лист - згода з Додатком 2 тендерної документації відсутня в складі тендерної пропозиції учасника. 2. Згідно Додатку №2 до Документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції розділу Х На підтвердження відсутності підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, передбаченої п.п.2 п. 45 Постанорви № 1178, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів; або довідку про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було. Учасник надав в складі тендерної пропозиції вищезазначену довідку (файл під назвою «2.1. Довідка.pdf»), але інформація надана згідно абзацу 14 пункту 47 Особливостей. 3. Згідно п. 4 Додатку №2 до Документації розділу ХІ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам Учасник у складі пропозиції повинен надати копію чинного на дату проведення закупівлі сертифікату на систему управління якістю, яким посвідчується ,що система управління якістю стосовно виробництва виробів з паперу і картону, паперових канцелярських виробів яке здійснює учасник згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT ). Учасник надав в складі тендерної пропозиції ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015 IDT ) (файл під назвою «3.1. ISO 9001(1).pdf»). На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити: 1. Лист - згоду з Додатком 2 тендерної документації 2. Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів; або довідку про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було. 3. Копію чинного на дату проведення закупівлі сертифікату на систему управління якістю, яким посвідчується ,що система управління якістю стосовно виробництва виробів з паперу і картону, паперових канцелярських виробів яке здійснює учасник згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT ). В разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати/подавати, якийсь з вказаних в тендерній документації та/або в додатках до тендерної документації документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає підстави ненадання вище зазначених документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.