Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 68 203,60 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 341,01 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФІЛІЯ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КИЇВПАСТРАНС" ТРОЛЕЙБУСНЕ РЕМОНТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ДЕПО №3 |
ЄДРПОУ: | 03328824 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олексій Сергійович Сотничек |
Телефон: | 380501022945 |
E-mail: | tred3_zakupivli@ukr.net |
Місцезнаходження: | 03151, Україна, м. Київ,вулиця Народного ополчення, будинок 14 |
3 |
30 липня 2024 року, відповідно до протоколу розкриття, електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною було визначено тендерну пропозицію ТОВ «ТЕРНО-ГРАФ», ціна пропозиції – 50 259,00 грн. з ПДВ. За попереднім розглядом тендерної пропозиції учасника було встановлено невідповідності в документах або інформації, а саме: - відсутня інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією про посадову (-их) особу (осіб) Учасника, уповноважену (-их) представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами торгів. Відповідно до абз. 2 п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг…, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абз. 1 п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі вище зазначеного вирішив: 1. Надіслати ТОВ «ТЕРНО-ГРАФ» через електронну систему закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації або документах, а саме: - надати інформаційну довідку (лист) довільної форми з інформацією про посадову (-их) особу (осіб) Учасника, уповноважену (-их) представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами торгів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.