Період оскарження умов закупівлі - по 25-07-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 205 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 025,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Територіальне медичне об'єднання "Стрийська міська об'єднана лікарня" |
| ЄДРПОУ: | 01996958 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Попович Адріана Василівна |
| Телефон: | +380999066150 |
| E-mail: | adriana_popovich@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 82400, Україна, Львівська область,місто Стрий, вулиця Дрогобицька 50 |
2 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, Інші вимоги до учасника, пункт 4 визначено перелік документів, а саме: «На підтвердження матеріально-технічної бази, Учасник повинен надати документальне підтвердження про наявність власного/орендованого обладнання для виготовлення поліграфічної продукції, а саме: 1. Різальна машина 2. Листопідбірна машина 3. Вібраційний стіл 4. Флотувальна машина 5. Перфераційна машина 7. Агргегат незшивного скріплення блоків 8. Бігувальна машина 9. Фальцювальна машина 10. Листорізальна 11. Пакувальні машини .» 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника, відсутня інформація яку вимагав Замовник. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: «На підтвердження матеріально-технічної бази, Учасник повинен надати документальне підтвердження про наявність власного/орендованого обладнання для виготовлення поліграфічної продукції, а саме: 1. Різальна машина 2. Листопідбірна машина 3. Вібраційний стіл 4. Флотувальна машина 5. Перфераційна машина 7. Агргегат незшивного скріплення блоків 8. Бігувальна машина 9. Фальцювальна машина 10. Листорізальна 11. Пакувальні машини .»
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
1) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації, ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, визначено перелік документів, а саме: «Для підтвердження відповідності Учасника встановленим вимогам Замовника, надати скан копію оригіналу сертифікату відповідності системи менеджменту вимогам стандарту ISO 9001:2015.» 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній даний сертифікат. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: «Для підтвердження відповідності Учасника встановленим вимогам Замовника, надати скан копію оригіналу сертифікату відповідності системи менеджменту вимогам стандарту ISO 9001:2015.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.