Період оскарження умов закупівлі - по 14-06-2024, 00:00
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 542 990,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 714,95 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 16 000,00 UAH |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 01993305 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Галина Пинчук |
Телефон: | +380979261600, +380932695765 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76025, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, буд. 114 |
5 |
Протокольне рішення (протокол) № 147/8 уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю «Бланки (Код ДК 021:2015 22820000-4-Бланки)» та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією «15» липня 2024 року м. Івано-Франківськ ПОРЯДОК: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Відповідно до пункту 35 Особливостей якщо для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. 20.05.2024 року код Оголошення UA-2024-05-20-004240-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «Бланки (Код ДК 021:2015 22820000-4-Бланки)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» з особливостями на закупівлю «Бланки (Код ДК 021:2015 22820000-4-Бланки)» було подано 2 (дві) тендерні пропозиції, а саме: • ТОВ "Ромус-Поліграф" ( 25551379 ); • ФОП "КАТРУК ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" ( 3015802194 ) ; За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція - ТОВ "Ромус-Поліграф" ( 25551379 ). Замовником було проведено розгляд пропозиції ТОВ "Ромус-Поліграф" ( 25551379 ) щодо закупівлі «Бланки (Код ДК 021:2015 22820000-4-Бланки)» Рішенням №147/6 від 04.07.2024 року Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Ромус-Поліграф" ( 25551379 ) щодо закупівлі «Бланки (Код ДК 021:2015 22820000-4-Бланки)» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей) Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу 6 пункту 49 Особливостей у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною найбільш економічно вигідно пропозицією є пропозиція ФОП "КАТРУК ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" ( 3015802194 ). Замовником розглянуто пропозицію - ФОП "КАТРУК ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" ( 3015802194 ). Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "КАТРУК ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" ( 3015802194 ) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: I. Відповідно до підпункту 3.4.1. частини 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасники надають в складі своєї пропозиції довідку щодо строку дії їх тендерної пропозиції. В складі тендерної пропозиції ФОП "КАТРУК ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" ( 3015802194 ) відсутня довідка, щодо строку дії тендерної пропозиції. Таким чином ФОП "КАТРУК ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" ( 3015802194 ) не дотримано вищевказаних вимог тендерної документації. II. Відповідно до підпункту 3.2.3. частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу. В складі тендерної пропозиції ФОП "КАТРУК ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" ( 3015802194 ) відсутня довідка, видана банком у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу Таким чином ФОП "КАТРУК ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" ( 3015802194 ) не дотримано вищевказаних вимог тендерної документації. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити ФОП "КАТРУК ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" ( 3015802194 ) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати ФОП "КАТРУК ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" ( 3015802194 ) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • надати довідку щодо строку дії тендерної пропозиції. • надати довідку видану банком у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради ________________ Пинчук Галина Іванівна
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.