Закупівлю оголошено - 20-05-2024, 12:01. Дата останніх змін - 17-07-2024, 14:59

«Бланки (Код ДК 021:2015 22820000-4-Бланки)»

Закупівля: UA-2024-05-20-004240-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-05-17-011102-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-05-2024, 12:01
по 14-06-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-05-2024, 12:01
по 17-06-2024, 23:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 18-06-2024, 13:35
по 18-06-2024, 13:58

Період оскарження умов закупівлі - по 14-06-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Пропозиції розглянуто
Бюджет:542 990,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 714,95 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:16 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
ЄДРПОУ:01993305 Досьє YouControl
Контактна особа:Галина Пинчук
Телефон:+380979261600, +380932695765
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
76025, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, буд. 114
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«Бланки (Код ДК 021:2015 22820 ...
542 990,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 18-06-2024, 13:35
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал пустографок

61
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал генерального прибирання

10
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал реєстрації інструктажів з охорони праці

5
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал реєстрації інструктажів пожежної безпеки

5
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Операційний журнал

85
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал вологості

29
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Шкала суб’єктивної оцінки фізичного навантаження (шкала Борга)

500
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Карта хворого фізіотерапевтичного відділення

1000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Форма індивідуальної реабілітації

1000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Первинний огляд

1500
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Результат обговорення мультидисциплінарної команди

500
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Огляд психолога

1500
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Листок призначення ерготерапевтичних заходів

500
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Обстеження

4000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Листок призначення кінезотерапевтичних заходів в гострому періоді

500
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Листок призначення логопедичних заходів

1500
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Листок призначення кінетичних заходів

500
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Листок призначення механотерапії

500
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


ММSE тестування

1500
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Коротка шкала оцінки

1500
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


МоСА тестуванняА

1500
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал обліку прийому хворих у стаціонарі

2
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал обліку інфекційних захворювань

12
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал обліку поступивших хворих у відділення

22
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Порційна вимога

2100
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Відомість руху хворих

1000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал обліку прийому у стаціонар та відмов у госпіталізації

2
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал первинного обліку

2
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал обліку прийому хворих у стаціонар

2
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал протоколів

12
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал ЕКГ

13
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал амбулаторний

62
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал відмов

12
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал руху хворих

16
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал реєстрації травм невиробничого характеру

4
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал вакцинації

2
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал передачі вакцин

2
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал наркотичних середників (пост)

57
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал наркотичних середників (ст. м/с)

42
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал забору харкотиння

2
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал забору крові

13
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал огляду на коросту, педикульоз

1
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал довідок про смерть

15
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал реєстрації довідок про смерть

1
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал реєстрації добровільного перед- та після- тстового консультування на ВІЛ-інфекцію

1
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Догоспітальний протокол

20000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Інформаційна згода

17500
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Медична карта стаціонарного хворого

17000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Огляд лікаря

27000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Листок лікарських призначень

20000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Температурний листок

30000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Щоденник

17000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Лист реанімаційних заходів

2000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Лист призначення (ПІТ)

5000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал реєстрації листків непрацездатності

1
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал реєстрації ВЛК

1
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал складського обліку

2
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал операційний

14
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал реєстрації травм виробничого характеру

1
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал руху пацієнтів

3
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал обліку медикаментів

3
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Порційні вимоги

500
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал оперативного контролю з охорони праці

2
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал аварійних ситуацій

2
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал обліку препаратів наркотичних засобів (пост)

2
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал обліку препаратів наркотичних засобів (Старша м/с)

2
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал реєстрації УЗД

30
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


УЗД бланки

4000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Листки призначення

3000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Протокол переливання крові

500
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Протоколи спинномозкової анестезії

500
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал реєстрації ендоскопічних обстежень

20
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Накладна вимога

200
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Табель

100
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Інформована згода пацієнта на проведення медичного втручання ( ендоскопічного обстеження)

3000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Відомість на видачу хліба зі складу

400
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Відомість на видачу продуктів харчування зі складу

400
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Бракеражний журнал

1
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал обліку (взяття мокротиння)

2
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Рух відомість

300
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Клінічне рішення лікаря який лікує інсульт

1000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Карта спостереження за пацієнтом який отримує ТЛТ

300
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Карта моніторингу фізіологічних показників

1000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Направлення на серологічне дослідження крові

1000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Лист призначення тромболітичного препарату

300
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал для архіву

1
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Лист спостереження та призначення

1000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал перев’язувальний

10
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Інформована згода

10000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Медична картка амбулаторного хворого

10000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Листок призначення

10000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Щоденна

10000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Конcультативний висновок спеціаліста

10000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Направлення на дослідження крові

10000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал гістологічний

6
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Запис лікаря

10000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Історія хвороби

10000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Згода на обробку персональних даних

10000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Аналіз виділень

5000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Висновок уролога

2000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Цитологічне дослідження

2000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал цитологій

6
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал медичної довідки водія

2
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Журнал рентгенологічних досліджень

5
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Листок призначення наркотиків

1000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Пустографка

5000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Черговий невролог первинний огляд сумісно шз зав. відділенням

1000
штука
76025 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ вул. Гетьмана Мазепи 114
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "КАТРУК ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Тернопільська область, Тернопільський район село Байківці , ВУЛИЦЯ БРАТІВ МИСУЛІВ будинок 25/3, 47711, Олег Катрук
Остаточна пропозиція:
492 685,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
492 685,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
17-07-2024, 14:59
Період подачі оскарження:
по 23-07-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 15-07-24, 13:04:23
24

Протокольне рішення (протокол) № 147/8 уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю «Бланки (Код ДК 021:2015 22820000-4-Бланки)» та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією «15» липня 2024 року м. Івано-Франківськ ПОРЯДОК: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Відповідно до пункту 35 Особливостей якщо для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. 20.05.2024 року код Оголошення UA-2024-05-20-004240-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «Бланки (Код ДК 021:2015 22820000-4-Бланки)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» з особливостями на закупівлю «Бланки (Код ДК 021:2015 22820000-4-Бланки)» було подано 2 (дві) тендерні пропозиції, а саме: • ТОВ "Ромус-Поліграф" ( 25551379 ); • ФОП "КАТРУК ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" ( 3015802194 ) ; За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція - ТОВ "Ромус-Поліграф" ( 25551379 ). Замовником було проведено розгляд пропозиції ТОВ "Ромус-Поліграф" ( 25551379 ) щодо закупівлі «Бланки (Код ДК 021:2015 22820000-4-Бланки)» Рішенням №147/6 від 04.07.2024 року Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Ромус-Поліграф" ( 25551379 ) щодо закупівлі «Бланки (Код ДК 021:2015 22820000-4-Бланки)» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей) Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу 6 пункту 49 Особливостей у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною найбільш економічно вигідно пропозицією є пропозиція ФОП "КАТРУК ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" ( 3015802194 ). Замовником розглянуто пропозицію - ФОП "КАТРУК ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" ( 3015802194 ). Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "КАТРУК ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" ( 3015802194 ) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: I. Відповідно до підпункту 3.4.1. частини 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасники надають в складі своєї пропозиції довідку щодо строку дії їх тендерної пропозиції. В складі тендерної пропозиції ФОП "КАТРУК ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" ( 3015802194 ) відсутня довідка, щодо строку дії тендерної пропозиції. Таким чином ФОП "КАТРУК ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" ( 3015802194 ) не дотримано вищевказаних вимог тендерної документації. II. Відповідно до підпункту 3.2.3. частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу. В складі тендерної пропозиції ФОП "КАТРУК ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" ( 3015802194 ) відсутня довідка, видана банком у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу Таким чином ФОП "КАТРУК ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" ( 3015802194 ) не дотримано вищевказаних вимог тендерної документації. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити ФОП "КАТРУК ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" ( 3015802194 ) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати ФОП "КАТРУК ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" ( 3015802194 ) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • надати довідку щодо строку дії тендерної пропозиції. • надати довідку видану банком у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради ________________ Пинчук Галина Іванівна

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-07-24, 13:04:23
Договір
Договір поки що не опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-05-20-004240-a-a1
492 685,00 UAH
Ціна договору
492 685,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Ромус-Поліграф"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , Ромус Поліграф
Остаточна пропозиція:
405 045,60 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
405 045,60 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 10-07-2024, 00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Ромус-Поліграф"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
405 045,60 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
405 045,60 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "КАТРУК ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
492 685,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
492 685,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:12-06-2024, 15:48:55
Видалено27-05-2024, 16:04:32
Видалено20-05-2024, 12:05:33
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:20-05-2024, 12:01:57
Експортовано:12-06-2024, 15:46:32
Експортовано:20-05-2024, 12:01:57
Експортовано:27-05-2024, 15:57:28
Експортовано:12-06-2024, 15:46:32
Експортовано:27-05-2024, 15:57:28
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:20-05-2024, 12:01:57
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:20-05-2024, 12:01:57
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:12-06-2024, 15:46:35
Видалено27-05-2024, 15:57:30
Видалено20-05-2024, 12:01:57
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 20-05-2024, 12:01:53
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 20-05-2024, 12:01:53
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 20-05-2024, 12:01:53
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 20-05-2024, 12:01:53
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 20-05-2024, 12:01:53
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 20-05-2024, 12:01:53
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 20-05-2024, 12:01:53
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 20-05-2024, 12:01:53
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 20-05-2024, 12:01:53
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 20-05-2024, 12:01:53
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 20-05-2024, 12:01:53
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 20-05-2024, 12:01:53
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 20-05-2024, 12:01:53
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту «Бланки (Код ДК 021:2015 22820000-4-Бланки)»
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
3.2.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3.3.1 Тендерної документації, відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в пункті 3.2.3. Тендерної документації. Перерахування коштів здійснюється на рахунок: Комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради» р/р UA528201720344370006000040252, в ГУДКСУ в м. Київ, МФО 820172 3.2.2. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності), копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія договору з банком про надання банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи. 3.2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 3% при закупівлі товару або послуг і становить: 16 000,00 грн. (Шістнадцять тисяч гривень 00 копійок). Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу. 3.2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 120 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 3.2.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №6 тендерної документації). 3.2.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 3.2.7. У разі відсутності електронної банківської гарантії в пропозиції учасника або такої, що не містить кваліфікованого підпису уповноваженої особи на видачу гарантії, або якщо гарантія не відповідає сумі оголошеного тендерного забезпечення, або виданої банком з кредитним рейтингом нижче uаА, пропозиція вважається такою, що не містить тендерного забезпечення та відхиляється Замовником на підставі абзацу 3 пп. 1 п. 44 Особливостей. 3.2.8. Примітка: Згідно п. 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей; Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей.
Статус: Активна
Дата створення: 20-05-2024, 12:01:53
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту «Бланки (Код ДК 021:2015 22820000-4-Бланки)»
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 4 відсотка вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Отримувач: Комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради» ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 01993305; юридична адреса: 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114 банківські реквізити: р/р IBAN UA723365030000026000301736445, в АТ «Ощадбанк», МФО 336503. Призначення платежу: забезпечення виконання договору по відкритим торгам на закупівлю «Бланки (Код ДК 021:2015 22820000-4-Бланки)» (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі) або забезпечення виконання договору по відкритим торгам по номер оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Надана тендерна пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 4 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника.
Статус: Активна
Дата створення: 20-05-2024, 12:01:53
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ