Закупівлю оголошено - 05-02-2024, 15:35. Дата останніх змін - 26-04-2024, 15:48

Бланки

Закупівля: UA-2024-02-05-011816-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-02-05-003933-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 05-02-2024, 15:35
по 09-02-2024, 10:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-02-2024, 10:00
по 15-02-2024, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 16-02-2024, 13:44
по 16-02-2024, 14:07

Спрощена закупівля
Статус:Торги відмінено
Бюджет:1 589 332,50 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:15 893,33 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України»
ЄДРПОУ:45204941 Досьє YouControl
Контактна особа:Ірина Василик
Телефон:+380967824978
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
79039, Україна, Львівська область,місто Львів, вул. Золота, будинок 42
2



Інформація про скасування закупівлі

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

з підстави неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення внутрішніх нормативних документів з питань закупівель (пп.2 п.1 розділу VI Документації та пп.1 п.11.22 Регламенту взаємодії структурних та відокремлених підрозділів ТОВ «Газорозподільні мережі України» під час здійснення закупівель товарів , робіт і послуг)

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

26-04-2024, 15:47

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланк: Акт контрольного огляду вузла обліку на базі промислового лічильника газу (коректор)

15000
штуки
Україна , Відповідно до документації ,
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Бланк: Акт контрольного огляду вузла обліку на базі побутового лічильника газу

40000
штуки
Україна , Відповідно до документації ,
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Бланк: Акт про порушення газорозподільних систем

15000
штуки
Україна , Відповідно до документації ,
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Бланк: Акт інвентаризації об’єктів побутового споживача

375000
штуки
Україна , Відповідно до документації ,
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


Бланк: Протокол щодо направлення ЗВТ та/або пломби на експертизу

5100
штуки
Україна , Відповідно до документації ,
по 31-12-2024
22820000-4
Бланки


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-02-2024, 15:42:25
Інші
ФайлСтанДата та час
Видалено05-02-2024, 15:40:15
Експортовано:05-02-2024, 15:35:35
Експортовано:05-02-2024, 15:35:35
Експортовано:05-02-2024, 15:35:35
Експортовано:05-02-2024, 15:35:35
Експортовано:05-02-2024, 15:35:35
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
15
Мінімальний крок аукціону:
15 893,33 UAH
Початок аукціону:
16-02-2024, 13:44
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ПрАТ Артсервіс   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, Львів, Антоновича 47, 79018, Розний Віктор Петрович
Остаточна пропозиція:
1 245 600,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 470 600,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
27-02-2024, 10:38

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-02-24, 16:07:03
24

Замовник надсилає учаснику ПрАТ Артсервіс повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) у складі тендерної пропозиції учасника надано Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8) із порушенням заповнення, а саме не заповнений рядок із підписом керівника (відсутній підпис). 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1) Додаток 8 до Документації - Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8). Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-02-24, 16:07:03
Договір
Договір поки що не опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-05-011816-a-c1
1 245 600,00 UAH
Ціна договору
1 245 600,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ГОЛОСІЇВСЬКА, будинок 7, корпус 2, 03039, Оксана Павлюк
Остаточна пропозиція:
1 233 780,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 338 960,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-02-24, 10:45:33
24

Замовник надсилає учаснику ТОВ «Август Трейд» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) у складі тендерної пропозиції учасника надано Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8) із порушенням заповнення, а саме не заповнений рядок із підписом керівника (відсутній підпис). 1.2.) у складі тендерної пропозиції учасником надано довідку передбачену п.2 Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції Додатку 2 до Документації у довільній формі, однак надана довідка не містить повної інформації, що вимагалася Замовником. 1.3.) у складі тендерної пропозиції учасником надано довідку передбачену п.6 Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції Додатку 2 до Документації у довільній формі, однак надана довідка не містить повної інформації, що вимагалася Замовником. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1) Додаток 8 до Документації - Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці. 1.2.) п.2 Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції Додатку 2 до Документації. 1.3.) п.6 Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції Додатку 2 до Документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8). 1.2.) Довідку довільної форми, підписану уповноваженою особою Учасника та скріплена печаткою (у разі використання) з інформацією про те що, учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відмовлявся від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із Замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 1.3.) Довідка в довільній формі про відсутність пов'язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь з інформацією про те, що учасник закупівлі, його учасник(-и)/акціонер(-и)/засновник(-и)/кінцевий бенефіціарний власник у період з 19.02.2016 по день надання довідки не є: 1) громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); 2) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; 3) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером, засновником), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є: • Російська Федерація/Республіка Білорусь, або громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або • юридична особа, утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів). У разі наявності пов'язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь, учасник надає пояснення в довільній формі щодо припинення зв'язків з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь не пізніше ніж через 6 місяців від дати повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну (24 серпня 2022 року) разом з іншими документами та відомостями, що підтверджують зміну засновників/учасників/акціонерів/ кінцевих бенефіціарних власників, усунення та/або мінімізацію рівня виявленого комплаєнс-ризику тощо Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-02-24, 10:45:33

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 233 780,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 338 960,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПрАТ Артсервіс   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 245 600,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 470 600,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ