Період оскарження умов закупівлі - по 02-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 05-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 600 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 6 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 18 000,00 UAH |
Замовник: | Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет" |
ЄДРПОУ: | 02070832 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шершун Маргарита Вікторівна |
Телефон: | 380312613360 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,Ужгород, вул. Підгірна,46 |
6 |
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупів лі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції: Українсько-польське спільне підприємство "Макрохем - Україна", Код ЄДРПОУ: 22207753, Київська область, с.м.т. Бородянка, вулиця Травнева, будинок 6Б, 07801 у процедурі закупівлі № UA-2024-01-11-002700-a, згідно Особливостей виявлено наступні невідповідності: Згідно п. 3 ДОДАТКУ №2 до тендерної документації на закупівлю: «Код ДК 021:2015 – 22450000-9 «Друкована продукція з елементами захисту» (Студентські квитки державного зразка)» відповідно до національного класифікатора України «Єдиного закупівельного словника» за кодом ДК 021:2015: 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту, № UA-2024-01-11-002700-a передбачено, що учасник на підтвердження своєї відповідності Технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі: «Учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції чинний сертифікат, виданий Учаснику стосовно виробництва, персоналізації ідентифікаційних документів та захищених документів (в тому числі бланків документів з елементами захисту) вимогам щонайменше одного з стандартів ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT); ISO 9001:2015. Сертифікат повинний бути виданий органом з оцінки відповідності, який акредитований українським або іноземним національним органом з акредитації». У складі тендерної пропозиції - Українсько-польське спільне підприємство "Макрохем - Україна", Код ЄДРПОУ: 22207753, Київська область, с.м.т. Бородянка, вулиця Травнева, будинок 6Б, 07801 був наданий сертифікат ISO 9001:2015 від 05.03.2023 № 31400306 QM15, проте наданий у складі тендерної пропозиції сертифікат не підтверджує сферу застосування щодо саме виробництва, персоналізації ідентифікаційних документів та захищених документів (в тому числі бланків документів з елементами захисту). Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Враховуючи вище викладене, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, просимо надати наступні документи : 1. Чинний сертифікат, виданий Учаснику стосовно виробництва, персоналізації ідентифікаційних документів та захищених документів (в тому числі бланків документів з елементами захисту) вимогам щонайменше одного з стандартів ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT); ISO 9001:2015. Сертифікат повинний бути виданий органом з оцінки відповідності, який акредитований українським або іноземним національним органом з акредитації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.