Період оскарження умов закупівлі - по 15-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-11-2023, 00:00
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 253 600,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 268,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) |
| ЄДРПОУ: | 43315529 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Охременко Анастасія Василівна |
| Телефон: | +380563712767 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49027, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А |
1 |
ПРОТОКОЛ № 74/02 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 22 листопада 2023 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ФОП "МАГОЗІНА ВЛАДИСЛАВА ВОЛОДИМИРОВИЧА", поданої для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 22810000-1 – «Паперові чи картонні реєстраційні журнали»(Реєстраційні журнали), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-10-013264-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 10.11.2023 в системі електронних закупівель за № UA-2023-11-10-013264-a було оголошено процедуру закупівлі товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 22810000-1 – «Паперові чи картонні реєстраційні журнали»(Реєстраційні журнали). 20.11.2023 в системі електронних закупівель за № UA-2023-11-10-013264-a відбувся електронний аукціон для участі у якому було подану три тендерні пропозиції, а саме від: За результатами аукціону, електронною системою закупівель, автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію Учасника ФОП "МАГОЗІНА ВЛАДИСЛАВА ВОЛОДИМИРОВИЧА" з ціною 183 662,00 грн. з ПДВ. Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ФОП "МАГОЗІНА ВЛАДИСЛАВА ВОЛОДИМИРОВИЧА", виявила наступне. Підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, номер та дата договору, код ЄДРПОУ та адреса контрагента, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон уповноваженої особи. У складі тендерної пропозиції надається копія договору (-ів) (з усіма додатками). З метою підтвердження виконання аналогічного договору, наданого у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен надати видаткові накладні та/або оригінал (-и) листа (-ів)-відгука (-ів) від контрагента (-ів), підписаний керівником контрагента, який підтверджує повне виконання аналогічного договору та належне виконання Учасником обов’язків за аналогічним договором. В листі-відгуці має бути зазначено дату та номер договору, предмет договору, суму договору (з урахуванням змін), фактичний строк поставки товару. Лист-відгук повинен мати вихідний номер та дату складання. У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП "МАГОЗІНА ВЛАДИСЛАВА ВОЛОДИМИРОВИЧА" надано довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, але за розглядом якої встановлено відсутність у змісті довідки інформації про предмет та суму аналогічного договору, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, підготовлену у відповідності до вимог тендерної документації в цій частині. Пунктом 1 Таблиці 2 «ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство: * повне та скорочене найменування Учасника, код ЄДРПОУ/ІПН; *реквізити (місце реєстрації, фактичне місцезнаходження, телефон, електронна пошта); *керівництво та уповноважена особа на підпис договору (посада, прізвище, ім’я, по батькові); *інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором (у разі визначення переможцем та укладання договору). *статус платника податку; У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП "МАГОЗІНА ВЛАДИСЛАВА ВОЛОДИМИРОВИЧА" надано довідку відомості про Учасника, але за розглядом якої встановлено відсутність у змісті довідки інформації про скорочену назву Учасника, уповноважену особу на підписання договору, та статус платника податку, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції довідку відомості про Учасника, підготовлену у відповідності до вимог тендерної документації в цій частині. Пунктом 3 Таблиці 2 «ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників – платників ПДВ); Витяг з Реєстру платників єдиного податку (для учасників – платників єдиного податку) отриманий через особистий електронний кабінет Учасника, не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. У разі якщо учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу). У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП "МАГОЗІНА ВЛАДИСЛАВА ВОЛОДИМИРОВИЧА" надано Витяг з Реєстру платників єдиного податку, але за результатами розгляду якого, встановлено, що Витяг виданий 02.01.2019 року, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, оскільки тендерною документацією встановлено, що Витяг, який надається повинен бути отриманий через особистий електронний кабінет Учасника, не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції Витяг з Реєстру платників єдиного податку отриманий через особистий електронний кабінет Учасника, не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Абзацом 6 підпункту 1.1 пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 4, який повинен бути заповнений зі сторони учасника, включаючи додатки до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку (у разі наявності) учасника. У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП "МАГОЗІНА ВЛАДИСЛАВА ВОЛОДИМИРОВИЧА" надано проєкт договору, який не заповнений зі сторони Учасника у повному обсязі, що у свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції проєкт договору, заповнений зі сторони Учасника у повному обсязі, включаючи Додатки до Договору. Пунктом 7 Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про гарантію строку поставки товару по 08 грудня 2023 року. У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП "МАГОЗІНА ВЛАДИСЛАВА ВОЛОДИМИРОВИЧА" відсутній гарантійний лист про гарантію строку поставки товару по 08 грудня 2023 року, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про гарантію строку поставки, підготовлений відповідно до вимог тендерної документації в цій частині. Пунктом 43 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущені Учасником ФОП "МАГОЗІНИМ ВЛАДИСЛАВОМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ" помилки не призводить до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ФОП "МАГОЗІНУ ВЛАДИСЛАВУ ВОЛОДИМИРОВИЧУ", протягом 24 годин виправити невідповідності у тендерній пропозиції, поданій для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 22810000-1 – «Паперові чи картонні реєстраційні журнали»(Реєстраційні журнали), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-10-013264-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua) Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – головний спеціаліст центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Анастасія ОХРЕМЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.