Період оскарження умов закупівлі - по 30-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-10-2023, 00:00
Найменування замовника: Головне управління Національної поліції в Житомирській області. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40108625. Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали (Книги, журнали канцелярські (Паперові чи картонні реєстраційні журнали) . Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 524676,00 грн. з ПДВ. Код економічної класифікації видатків бюджету: 2210. Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями. Орієнтовний початок проведення: жовтень 2023 року. Джерело фінансування: кошти Державного бюджету
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 524 676,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 5 246,76 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Національної поліції в Житомирській області |
ЄДРПОУ: | 40108625 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лілія Масна |
Телефон: | +380412407625 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності: На виконання вимог тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання двох аналогічних договорів. При цьому для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник надав копії аналогічних договорів, та лише одну видаткові накладну, яка підтверджує виконання цих договорів. У договорі укладеного з Житомирським апеляційним судом не вказано особу та на якій підставі діє, у додатку до договору – накладній №251 - відсутня інформація дати укладання договору. До Договору укладеного з Головним управлінням Державної податкової служби в Житомирській області, видаткову накладну не додано. Вимога про усунення невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - копію заповненого Договору укладеного з Житомирським апеляційним судом, та накладну до договору із зазначенням дати; - для підтвердження виконання Договору укладеного з Головним управлінням Державної податкової служби в Житомирській області додати видаткову накладну.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.