Період оскарження умов закупівлі - по 25-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-09-2023, 00:00
закупівля відбувається відповідно до потреби та на підставі Постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" №1178 від 12 жовтня 2022 року (в редакції Постанови КМУ від 12 травня 2023 року №471)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 245 910,80 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 459,10 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 03192833 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Фоменко Юлія Миколаївна |
Телефон: | 380412470152 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, будинок 3/14 |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.