Період оскарження умов закупівлі - по 05-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-09-2023, 00:00
З організаційних питань: Начальник бюро підготовки торгів ВСЗ – Міронов Сергій Леонідович, тел.05136-413-30, e-mail: [email protected] Начальник бюро проведення торгів та звітності ВСЗ – Савін Сергій Олександрович, тел. 05136-427-32., e-mail: [email protected] З технічних питань: Інженер УВТК – Кузьміна Ірина Анатоліївна, тел.: 05136 (4-41-30), e-mail: [email protected]а Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 420 609,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 200,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "НАЕК "Енергоатом" ВП ПАЕС |
| ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Франко Юрій Аркадійович |
| Телефон: | +380513642177 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, Вул. Назарівська, 3 |
5 |
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ "АЛЬФА УКРАЇНА ГРУП" на закупівлю товарів за темою: код CPV 22450000-9 по ДК 021:2015 - Друкована продукція з елементами захисту (Поліграфічна продукція). Пункт плану РПЗ-2023: № 9.161 (UA-P-2023-01-04-000597-b). Ідентифікатор закупівлі - UA-2023-08-30-007484-a. (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178). 1) Перелік виявлених невідповідностей: – Додаток 1 - Зведений перелік на закупівлю товару код CPV 22450000-9 по ДК 021:2015 - Друкована продукція з елементами захисту (Поліграфічна продукція), оформлений з порушенням вимог тендерної документації, розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» п.п.3. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: – Відповідно до вимог п.п.3 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, учасник повинен надати файл у форматі pdf, відсканований з підписаного уповноваженою особою учасника ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ, складеного у відповідності до додатку 1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: – Файл у форматі pdf, відсканований з підписаного уповноваженою особою учасника ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ, складеного у відповідності до додатку 1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації). Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Начальник УВТК Олексій КУЗЬМЕНКО Рішення прийняте на засіданні УО від 13.09.2023 р. № 488
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.