Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 180 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 900,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця |
| ЄДРПОУ: | 02071211 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.hneu.edu.ua |
| Контактна особа: | Олена Барановська |
| Телефон: | +380577021076 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61166, Україна, Харківська область,м. Харків, проспект Науки, 9-А |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Регіональний центр «Студсервіс» (ідентифікаційний код учасника в ЄДР – 31631511) (далі – ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс») яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, у відповідності до підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Згідно з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, у порядку відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 цього розділу тендерної документації, всі документи згідно з переліком документів, що підтверджують відповідність установленому кваліфікаційному критерію, викладеного у додатку 2 до тендерної документації. Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно з вимогами підпункту 1.4 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за кожним наданим аналогічним договором, інформація про які наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником кожного з відповідних наданих аналогічних договорів, з ОБОВ’ЯЗКОВИМ ЗАЗНАЧЕННЯМ у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, СТРОКУ ДІЇ ДОГОВОРУ, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним аналогічним договором. Тендерна пропозиція ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс» містить ЛИСТ-ВІДГУК від Першого проректора Лариси Петриченко Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» від 16.02.2021 № 01-13/112 за договором № 24 С/Т від 26.05.2020р. (далі – Лист-Відгук 1) та ЛИСТ-ВІДГУК від Першого проректора Лариси Петриченко Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» від 09.02.2022 № 01-13/114 за договором № № 24 С/Т від 29.06.2021р. (далі – Лист-Відгук 2) де зазначається номер договору та дата його укладення, предмет договору, ціна договору, посада, П.І.Б. і номер телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним аналогічним договором, однак у Листі-Відгуку 1 та Листі-Відгуку 2 відсутня інформація щодо строку дії договору, що є обов’язковим для зазначення у листі-відгуку відповідно до вимог підпункту 1.4 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику – ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності у Листі-Відгуку 1 та Листі-Відгук 2, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: у Листі-Відгуку 1 та Листі-Відгук 2 зазначити інформацію щодо строку дії договору, у відповідності до вимог підпункту 1.4 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: іншими документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації та додатками до неї (у тому числі, додатком 4 до тендерної документації), щодо підтвердження відповідності вимогам до тендерної пропозиції відповідно до законодавства. Згідно з вимогами пункту 2 таблиці «Інші документи, які необхідно також подати учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам відповідно до законодавства (документи, які повинні бути завантажені учасником через електронну систему закупівель)» (далі – таблиця «Інші документи») Додатку 4 до тендерної документації учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно також подати ДОВІДКУ, СКЛАДЕНУ У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість). Довідка, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати обрання або переходу на спрощену систему оподаткування (вимога встановлюється для учасника, який є платником єдиного податку). У випадку, якщo учaсник пеpебувaє нa iншiй системi oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену у довільній формі. Тендерна пропозиція ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс» містить Витяг № 1720304500096 З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ. Однак у складі тендерної пропозиції учасника – ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс» відсутня довідка, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру відповідно до вимог пункту 2 таблиці «Інші документи» Додатку 4 до тендерної документації. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику – ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності у складі своєї тендерної пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів, а саме: Довідку, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.