Період оскарження умов закупівлі - по 12-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-06-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ" |
| ЄДРПОУ: | 42815794 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колода Олексій Сергійович |
| Телефон: | +380675432851 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 87500, Україна, Донецька область,Маріуполь, пр.Миру, б.70 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі Друкарська продукція, придбання якої здійснюється на виконання заходів з підтримки внутрішньо-переміщених та\або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади, зокрема м. Маріуполь у мережі Центрів підтримки «ЯМаріуполь» за кодом ДК ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту, у кількості 35500 одиниць, № UA-2023-06-07-008289-a, ФОП Галенко Валерій Володимирович, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1). Згідно з Розділом 3 п. 1 - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, інформацією про маркування або протоколи випробувань або сертифікати або інші документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 3), Учасник надав Технічну специфікацію згідно з Додатком 3 до Тендерної документації не повністю заповнену, просимо привести у відповідність Технічну специфікацію згідно з Додатком 3 до Тендерної документації. 2). Згідно п. 8 Додатку 1, Учасник повинен надати Скан-копія Статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі наявності). У учасника відсутня інформація та/або документ повністю. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати Скан-копія Статуту або іншого установчого документу зі змінами, або лист у довільній формі, в якому потрібно зазначити про відсутність Статуту. 3). Згідно п. 11 Додатку 1, Учасник закупівлі повинен надати заповнену комерційну пропозицію закупівлі згідно з Додатком 2 до оголошення. Учасник надав тендерну пропозицію, яка не повністю заповнена, та не співпадає з Додатком 3 до Тендерної документації, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію. 4). Згідно п. 18 Додатку 1, Учасник повинен надати Довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження (юридична та поштова адреса); телефон; факс; E-mail; профілюючий вид діяльності; вид суб’єкта господарювання: суб’єктів малого підприємництва чи суб’єкт мікро підприємництва чи середнього або великого підприємництва; найменування банків, у якому (яких) обслуговується учасник та розрахункові рахунки (зазначаються реквізити усіх банків, у яких обслуговується учасник); прізвище, ім'я, по-батькові керівника та зразок підпису (для юридичної особи); ПІБ, посада, контактний номер телефону та Е-mail посадової особа, яка уповноважена на укладення договору та інших на це уповноважених осіб; індивідуальний податковий номер; реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором, укладеного за результатами проведення торгів. Довідка надається згідно зразка, наведеного в Додатку 5 до тендерної документації Учасник надано Довідку, яка не відповідає формі Додатка 5. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен надати виправлену відомість про учасника у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації. З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 40 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель необхідні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.