Період оскарження умов закупівлі - по 22-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 397cf463d1404784b71e0b0d98b8fe62
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Житомирський окружний адміністративний суд |
| ЄДРПОУ: | 34854954 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Йосипівна Залевська |
| Телефон: | +380412422511 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23 |
2 |
Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. У вимогах тендерної документації замовником встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати : - Оновлену довідку про досвід виконання аналогічного договору так як в поданих учасником Довідці про досвід виконання аналогічного договору та копії виконаного договору, зазначеного в довідці про досвід виконання аналогічного договору є невідповідність в зазначеній сумі договору. - Заповнений стороною учасника, підписаний уповноваженою особою учасника Проєкт Договору (згідно Додатку №4 до ТД). - Сертифікат якості, що підтверджує якість сировини (картон) з якої виготовляється товар за предметом закупівлі. Враховуючи вище наведене учасник повинен виправити дану невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.