Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-03-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 21-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 4b5f0910a0c342db8738e37b0a878975
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 168 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова |
ЄДРПОУ: | 02010669 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Прохоров Олег Дмитрович |
Телефон: | 380432660044 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 21018, Україна, Вінницька область,Вінниця, вулиця Пирогова, будинок 56 |
5 |
Під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника - Приватного акціонерного товариства "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій", виявлені невідповідності в інформації та документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Не засвідчені Учасником належним чином наступні документи, надані у складі пропозиції: - сертифікат на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 № UA1.ISMS.00029-22, зареєстрований 03 березня 2022 р.; - сертифікат на відповідність вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 № UA1.SMSCH.00016-23, зареєстрований 16 лютого 2023р.; - атестат відповідності, зареєстрований в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 16 квітня 2020 р. за № 21432; - висновок № 1 про відповідність інформаційно-виробничого комплексу для виготовлення карток студентських та учнівських квитків від 19 березня 2014 р. - лист-відгук № 15-10/1024 від 16.09.21 р. від ПрАт «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій» 1.2. У складі пропозиції Учасника відсутній проєкт Договору, підписаний з його сторони. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Абзац 3 пункту 1.3 частини 1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить наступну вимогу: «Скан-копії документів (кольорові або чорно-білі), надання яких вимагається згідно цієї документації, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, засвідчуються власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та написом «Згідно з оригіналом»». 2.2. П.3.4 ч. 3 Розділу IV містить наступну вимогу : «Для погодження з проєктом договору про закупівлю у складі тендерної пропозиції учасник надає підписаний зі своєї сторони проєкт договору.» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник: 3.1. Надати наступні документи, оформлені (засвідчені) за правилом, передбаченим абзацом 3 пункту 1.3 частини 1 Розділу III Тендерної документації: - сертифікат на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 № UA1.ISMS.00029-22, зареєстрований 03 березня 2022 р.; - сертифікат на відповідність вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 № UA1.SMSCH.00016-23, зареєстрований 16 лютого 2023р.; - атестат відповідності, зареєстрований в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 16 ківтня 2020 р. за № 21432; - висновок № 1 про відповідність інформаційно-виробничого комплексу для виготовлення карток студентських та учнівських квитків від 19 березня 2014р. - лист-відгук № 15-10/1024 від 16.09.21 р. від ПрАт «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій» 3.2. Надати підписаний зі своєї сторони проєкт договору про закупівлю (Додаток 2 до тендерної документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.