Закупівлю оголошено - 05-12-2025, 16:17. Дата останніх змін - 05-12-2025, 16:18

Послуги з технічного обслуговування, калібрування та повірки майданчиків зважування в русі розміщених на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ км 168+502, Н-07 Київ – Суми – Юнаківка км 191+578 та км 291+793, Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт “Катеринівка” км 134+313 (ДК 021:2015 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)

Послуги з технічного обслуговування, калібрування та повірки майданчиків зважування в русі розміщених на автомобільних дорогах загального користування... Державна закупівля - UA-2025-12-05-016628-a Послуги з технічного обслуговування, калібрування та повірки майданчиків зважування в русі розміщених на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ км 168+502, Н-07 Київ – Суми – Юнаківка км 191+578 та км 291+793, Р-65 Контрольно-пропускний від замовника СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 12/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-05-016628-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-03-002263-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 05-12-2025, 16:17
по 11-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-12-2025, 16:17
по 14-12-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 15-12-2025, 14:07

Період оскарження умов закупівлі - по 11-12-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
8387859.6
8 387 859,60 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:83 878,60 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:24014538 Досьє YouControl
Контактна особа:Мельник Анатолій Григорович
Телефон:380542700479
E-mail:melnyk.ah@restoration.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з технічного обслугову ...
8 387 859,60 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 15-12-2025, 14:07
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування, калібрування та повірки майданчиків зважування в русі розміщених на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ км 168+502, Н-07 Київ – Суми – Юнаківка км 191+578 та км 291+793, Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт “Катеринівка” км 134+313 (ДК 021:2015 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
з 01-01-2026 по 31-12-2026
63710000-9
Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 16:18:00
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 16:17:22
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 16:17:22
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 16:17:22
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 16:17:22
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 16:17:22
                Інший
                публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 16:17:22
                Інший
                публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 16:17:22
                Інший
                публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 16:17:22
                Інший
                публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 16:17:22
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 16:17:22
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 16:17:22

                          Електронні тендерні вимоги

                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          4. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          5. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          7. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          1. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          120
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з технічного обслуговування, калібрування та повірки майданчиків зважування в русі розміщених на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ км 168+502, Н-07 Київ – Суми – Юнаківка км 191+578 та км 291+793, Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт “Катеринівка” км 134+313 (ДК 021:2015 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          У разі залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі із наступними відомостями: - найменування субпідрядника; - його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію); - види послуг, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовану вартість робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та гривнях. * Документи, що надаються субпідрядником /субвиконавцем, мають містити посилання на назву предмету закупівлі та номер оголошення, щодо якого подається тендерна пропозиція учасника, та бути підписані керівником субпідрядника/субвиконавця. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію згідно з вимогами, встановленими в Додатку 1 до тендерної документації. , У разі залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі із наступними відомостями: - найменування субпідрядника; - його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію); - види послуг, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовану вартість робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та гривнях. * Документи, що надаються субпідрядником /субвиконавцем, мають містити посилання на назву предмету закупівлі та номер оголошення, щодо якого подається тендерна пропозиція учасника, та бути підписані керівником субпідрядника/субвиконавця. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію згідно з вимогами, встановленими в Додатку 1 до тендерної документації.
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                          2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          У разі залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі із наступними відомостями: - найменування субпідрядника; - його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію); - види послуг, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовану вартість робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та гривнях. * Документи, що надаються субпідрядником /субвиконавцем, мають містити посилання на назву предмету закупівлі та номер оголошення, щодо якого подається тендерна пропозиція учасника, та бути підписані керівником субпідрядника/субвиконавця. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію згідно з вимогами, встановленими в Додатку 1 до тендерної документації. , У разі залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі із наступними відомостями: - найменування субпідрядника; - його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію); - види послуг, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовану вартість робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та гривнях. * Документи, що надаються субпідрядником /субвиконавцем, мають містити посилання на назву предмету закупівлі та номер оголошення, щодо якого подається тендерна пропозиція учасника, та бути підписані керівником субпідрядника/субвиконавця. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію згідно з вимогами, встановленими в Додатку 1 до тендерної документації.
                          4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з технічного обслуговування, калібрування та повірки майданчиків зважування в русі розміщених на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ км 168+502, Н-07 Київ – Суми – Юнаківка км 191+578 та км 291+793, Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт “Катеринівка” км 134+313 (ДК 021:2015 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
                          Законодавство:
                          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                          1
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовій формі , забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку №4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в паперовій формі повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: вул. Роменська, 79/2, м. Суми, Сумська обл., 40002. Тип банківської гарантії - безвідклична та безумовна. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% (один відсоток) вiд Цiни Договору. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами); - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне та безумовне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. - інформацію про покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на бенефіціара; Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002 Код ЄДРПОУ 24014538 IBAN UA218201720355119008000007401 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Банківська гарантія забезпечення договору , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовій формі , забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку №4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в паперовій формі повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: вул. Роменська, 79/2, м. Суми, Сумська обл., 40002. Тип банківської гарантії - безвідклична та безумовна. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% (один відсоток) вiд Цiни Договору. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами); - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне та безумовне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. - інформацію про покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на бенефіціара; Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002 Код ЄДРПОУ 24014538 IBAN UA218201720355119008000007401 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172
                          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                          30
                          Пошук... день
                          день
                          строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць;
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Банківська гарантія , Банківська гарантія
                          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з технічного обслуговування, калібрування та повірки майданчиків зважування в русі розміщених на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ км 168+502, Н-07 Київ – Суми – Юнаківка км 191+578 та км 291+793, Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт “Катеринівка” км 134+313 (ДК 021:2015 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - 1.1.1.На підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надається довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору за встановленою нижче формою: Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору № з/п 1. Відомості про Замовника (найменування, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, номер телефону, код ЄДРПОУ). 2. Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявності). 1. Номер договору. 2. Дата укладення договору. 3. Предмет договору. 4. Найменування та місцезнаходження об’єкта. 1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 1 2 3 4 1 2 3 Довідка має містити інформацію не менш ніж про один аналогічний договір із зазначенням даних вище. 1.1.2. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; 1.1.3. - копію (ї) останньої довідки (-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3), 1.1.4. - копія (ї) останнього акту (тів) приймання виконання будівельних робіт (форми КБ- 2В), або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт/наданих послуг, передбачених аналогічним (-и) договором (-ами); Аналогічним буде вважатись договір про надання послуг з експлуатаційного утримання пунктів габаритно-вагового контролю системи моніторингу за станом доріг та умовами руху (WIM), а саме технічного обслуговування, калібрування, повірки майданчика зважування в русі, укладений протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума аналогічного договору має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (лоту).
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1.1.1.На підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надається довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору за встановленою нижче формою: Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору № з/п 1. Відомості про Замовника (найменування, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, номер телефону, код ЄДРПОУ). 2. Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявності). 1. Номер договору. 2. Дата укладення договору. 3. Предмет договору. 4. Найменування та місцезнаходження об’єкта. 1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 1 2 3 4 1 2 3 Довідка має містити інформацію не менш ніж про один аналогічний договір із зазначенням даних вище. 1.1.2. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; 1.1.3. - копію (ї) останньої довідки (-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3), 1.1.4. - копія (ї) останнього акту (тів) приймання виконання будівельних робіт (форми КБ- 2В), або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт/наданих послуг, передбачених аналогічним (-и) договором (-ами); Аналогічним буде вважатись договір про надання послуг з експлуатаційного утримання пунктів габаритно-вагового контролю системи моніторингу за станом доріг та умовами руху (WIM), а саме технічного обслуговування, калібрування, повірки майданчика зважування в русі, укладений протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума аналогічного договору має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (лоту). , 1.1.1.На підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надається довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору за встановленою нижче формою: Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору № з/п 1. Відомості про Замовника (найменування, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, номер телефону, код ЄДРПОУ). 2. Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявності). 1. Номер договору. 2. Дата укладення договору. 3. Предмет договору. 4. Найменування та місцезнаходження об’єкта. 1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 1 2 3 4 1 2 3 Довідка має містити інформацію не менш ніж про один аналогічний договір із зазначенням даних вище. 1.1.2. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; 1.1.3. - копію (ї) останньої довідки (-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3), 1.1.4. - копія (ї) останнього акту (тів) приймання виконання будівельних робіт (форми КБ- 2В), або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт/наданих послуг, передбачених аналогічним (-и) договором (-ами); Аналогічним буде вважатись договір про надання послуг з експлуатаційного утримання пунктів габаритно-вагового контролю системи моніторингу за станом доріг та умовами руху (WIM), а саме технічного обслуговування, калібрування, повірки майданчика зважування в русі, укладений протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума аналогічного договору має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (лоту).
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з технічного обслуговування, калібрування та повірки майданчиків зважування в русі розміщених на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ км 168+502, Н-07 Київ – Суми – Юнаківка км 191+578 та км 291+793, Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт “Катеринівка” км 134+313 (ДК 021:2015 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати: 1.1.Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою, наведеною у Таблиці 2. 1.2.Мінімальний необхідний перелік працівників відповідної кваліфікації, яких повинен залучити Учасник: № з/п Професія, посада Кількість/чол. 1 Інженер з комп’ютерних систем 2 2 Кошторисник 1 3 Слюсар з технічного обслуговування устаткування 2 4 Водій 6 1.3.Якщо для надання послуг Учасник залучає машини та механізми за договорами оренди з екіпажом, він не включає до «Довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» інформацію стосовно працівників, які виконують функції водіїв відповідно до цих договорів. 1.4.Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Таблиця 2 № з/п Посада П.І.Б. Освіта/спеціальність Штатний/ трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо Досвід або стаж роботи (роки) 1 2 3 4 5 6 1.5.Накази про призначення на посаду та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору та/або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (цивільно-правовий договір, тощо) - в залежності від правовідносин між Учасником та працівником. 1.6.У разі якщо Учасник залучає спроможності інших суб’єктів господарювання – субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності таким критеріям, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, то обов’язково надає по субпідряднику(ах)/співвиконавцю(ах) інформацію та документи згідно з вимогами пунктів 1.1,1.2 розділу 1 Додатку № 2. При цьому така інформація надається тільки в тій частині, яка доповнює відповідність Учасника, і лише щодо того кваліфікаційного критерію, стосовно якого учасник має намір залучити інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 05-12-2025, 16:17:22
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати: 1.1.Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою, наведеною у Таблиці 2. 1.2.Мінімальний необхідний перелік працівників відповідної кваліфікації, яких повинен залучити Учасник: № з/п Професія, посада Кількість/чол. 1 Інженер з комп’ютерних систем 2 2 Кошторисник 1 3 Слюсар з технічного обслуговування устаткування 2 4 Водій 6 1.3.Якщо для надання послуг Учасник залучає машини та механізми за договорами оренди з екіпажом, він не включає до «Довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» інформацію стосовно працівників, які виконують функції водіїв відповідно до цих договорів. 1.4.Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Таблиця 2 № з/п Посада П.І.Б. Освіта/спеціальність Штатний/ трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо Досвід або стаж роботи (роки) 1 2 3 4 5 6 1.5.Накази про призначення на посаду та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору та/або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (цивільно-правовий договір, тощо) - в залежності від правовідносин між Учасником та працівником. 1.6.У разі якщо Учасник залучає спроможності інших суб’єктів господарювання – субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності таким критеріям, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, то обов’язково надає по субпідряднику(ах)/співвиконавцю(ах) інформацію та документи згідно з вимогами пунктів 1.1,1.2 розділу 1 Додатку № 2. При цьому така інформація надається тільки в тій частині, яка доповнює відповідність Учасника, і лише щодо того кваліфікаційного критерію, стосовно якого учасник має намір залучити інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців. , Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати: 1.1.Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою, наведеною у Таблиці 2. 1.2.Мінімальний необхідний перелік працівників відповідної кваліфікації, яких повинен залучити Учасник: № з/п Професія, посада Кількість/чол. 1 Інженер з комп’ютерних систем 2 2 Кошторисник 1 3 Слюсар з технічного обслуговування устаткування 2 4 Водій 6 1.3.Якщо для надання послуг Учасник залучає машини та механізми за договорами оренди з екіпажом, він не включає до «Довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» інформацію стосовно працівників, які виконують функції водіїв відповідно до цих договорів. 1.4.Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Таблиця 2 № з/п Посада П.І.Б. Освіта/спеціальність Штатний/ трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо Досвід або стаж роботи (роки) 1 2 3 4 5 6 1.5.Накази про призначення на посаду та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору та/або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (цивільно-правовий договір, тощо) - в залежності від правовідносин між Учасником та працівником. 1.6.У разі якщо Учасник залучає спроможності інших суб’єктів господарювання – субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності таким критеріям, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, то обов’язково надає по субпідряднику(ах)/співвиконавцю(ах) інформацію та документи згідно з вимогами пунктів 1.1,1.2 розділу 1 Додатку № 2. При цьому така інформація надається тільки в тій частині, яка доповнює відповідність Учасника, і лише щодо того кваліфікаційного критерію, стосовно якого учасник має намір залучити інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців.
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ