Закупівлю оголошено - 02-12-2025, 17:36. Дата останніх змін - 02-12-2025, 17:36

Послуги складування лікарських засобів та виробів медичного призначення

Послуги складування лікарських засобів та виробів медичного призначення... Державна закупівля - UA-2025-12-02-015366-a Послуги складування лікарських засобів та виробів медичного призначення від замовника Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради від 12/2/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-02-015366-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-02-019425-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-12-2025, 17:36
по 07-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-12-2025, 17:36
по 10-12-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 10-12-2025, 13:36

Період оскарження умов закупівлі - по 07-12-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
620000
620 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 100 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради
ЄДРПОУ:01991470 Досьє YouControl
Контактна особа:Циганенко Наталія Вікторівна
Телефон:380412550106
E-mail:posveta@i.ua
Місцезнаходження:
10002, Україна, Житомирська область,Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги складування лікарських ...
620 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 10-12-2025, 13:36
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги складування лікарських засобів та виробів медичного призначення

1
послуга
10002 Україна Житомирська область Житомир ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
по 31-12-2026
63120000-6
Послуги зберігання та складування


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-12-2025, 17:36:46
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:02-12-2025, 17:36:17
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:02-12-2025, 17:36:17
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:02-12-2025, 17:36:17
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:02-12-2025, 17:36:17

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-12-2025, 17:36:11
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-12-2025, 17:36:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-12-2025, 17:36:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-12-2025, 17:36:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-12-2025, 17:36:11
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-12-2025, 17:36:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-12-2025, 17:36:11
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-12-2025, 17:36:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-12-2025, 17:36:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-12-2025, 17:36:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-12-2025, 17:36:11
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-12-2025, 17:36:11
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-12-2025, 17:36:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-12-2025, 17:36:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-12-2025, 17:36:11
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-12-2025, 17:36:11
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-12-2025, 17:36:11
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-12-2025, 17:36:11
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-12-2025, 17:36:11
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-12-2025, 17:36:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги складування лікарських засобів та виробів медичного призначення
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - учасник має обладнання та матеріально-технічну базу для надання даних послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-12-2025, 17:36:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка , Учасник у складі пропозиції має надати довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору про закупівлю. Довідка повинна відображати: - наявність приміщень для зберігання - наявність стелажів, підтоварників і контейнерів для зберігання вантажів, що виключають їх контакт з підлогою - наявність приладів для контролю параметрів зберігання (термометри, гігрометри) на менше 2-х в кожному приміщенні для зберігання - наявність комп’ютеризованої системи обліку товарів
              Документ
              документи , Учасник має також надати документи, що підтверджують право власності або користування, а також документи, які вказані нижче. Вимоги до приміщення для зберігання: - загальна площа приміщення повинна бути не менша 300 м. кв.; - наявне освітлення, опалення та системи вентиляції; - наявні зони для різних типів товарів (надати довідку в довільній формі та фото цих зон); - висота приміщень не менше 3,3 м. у підвальних приміщеннях та охолоджуваних камерах – 2,4–2,8 м. (учасник у складі пропозиції має надати технічний паспорт, в якому вказана висота приміщень) - температура зберігання не вище 8С (на підтвердження надати витяг з журналу реєстрації температури квітень-вересень 2025 року)
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги складування лікарських засобів та виробів медичного призначення
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - учасник має працівників відповідної кваліфікації
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-12-2025, 17:36:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка , Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в довільній формі. (підтвердження наявність не менше 3-х фахівців з фармацевтичною освітою, 2-х вантажників, з достатнім досвідом роботи у сфері зберігання, обліку та контролю товарів медичного призначення) (копії документів про працевлаштування у учасника (наказ про призначення на посаду або цивільно-правовий договір або інший документ, що підтверджує працевлаштування працівника) надаються в складі пропозиції).
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги складування лікарських засобів та виробів медичного призначення
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - учасник має досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 02-12-2025, 17:36:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              довідка , довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складена у довільній формі. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору щодо надання послуг, що входять до відповідної групи згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі (Послуги складування лікарських засобів та виробів медичного призначення).
              Документ
              аналогічний договір , копія не менше 1-го виконаного (частково виконаного) аналогічного договору* з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, разом з копіями документів**, що підтверджують факт надання послуг акт прийому-передачі, тощо, не менше одного документу).
              Документ
              відгук , - позитивний відгук від замовника (оригінал) згідно виконання аналогічного договору, копія якого надана у складі пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), за підписом та печаткою замовника, а також містити дату складення відгуку та інформацію щодо дати укладення та номеру (якщо договору присвоєно номер) відповідного договору, перелік послуг, що надавалися за договором, інформацію щодо дотримання та виконання учасником всіх обов’язків згідно договору (в частині якості надання послуг, своєчасності та повноти виконання договору, тощо), контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації (прізвище, ім’я та по-батькові, контактний телефон).
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ