Закупівлю оголошено - 29-08-2025, 11:57. Дата останніх змін - 29-08-2025, 11:58

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Роменського району Сумської області, код ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Роменського району Сумської області, код ДК 021:2015: 63710000... Державна закупівля - UA-2025-08-29-003877-a Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Роменського району Сумської області, код ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту від замовника Державна установа "Інфрастуктура Сумщини" від 8/29/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-29-003877-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-29-004379-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-08-2025, 11:57
по 08-09-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-08-2025, 11:57
по 11-09-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 11-09-2025, 11:07

Період оскарження умов закупівлі - по 08-09-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2169822852
2 169 822 852 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:10 849 114,26 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:4 339 645,70 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Державна установа "Інфрастуктура Сумщини"
ЄДРПОУ:42524164 Досьє YouControl
Контактна особа:Нищета Павло
Телефон:380508516198
E-mail:pnischeta@gmail.com
Місцезнаходження:
40009, Україна, Сумська область,Суми, ВУЛИЦЯ ІЛЛІНСЬКА, БУДИНОК 97
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Експлуатаційне утримання автом ...
2 169 822 852 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 11-09-2025, 11:07
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Роменського району Сумської області, код ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

1
послуга
Україна Автомобільні дороги загального користування місцевого значення Роменського району Сумської області
по 31-07-2027
63710000-9
Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:29-08-2025, 11:58:15
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:29-08-2025, 11:53:40
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:29-08-2025, 11:53:40
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Роменського району Сумської області, код ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              0,20
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
              Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (далі – банківська гарантія) з накладанням кваліфікованого електронного підпису гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу, номер та дату протоколу, яким затверджена тендерна документація відповідно до якої проводиться закупівля. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження кваліфікованого електронного підпису банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами), за Формою та у відповідності до Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (зі змінами). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП Гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,2 % очікуваної вартості закупівлі, а саме: 4 339 645,70 грн (чотири мільйони триста тридцять дев’ять тисяч шістсот сорок п’ять грн, 70 коп). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Інфраструктура Сумщини» Місцезнаходження Замовника: 40009, м. Суми, вул. Іллінська, 97 Код ЄДРПОУ: 42524164 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Роменського району Сумської області, код ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              0,10
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення договору , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає шляхом завантаження в електронну систему закупівель забезпечення виконання договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,1% від вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія надається переможцем через систему електронних закупівель у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. До банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо). Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні на суму 0,1 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Інфраструктура Сумщини» Місцезнаходження Замовника: 40009, м. Суми, вул. Іллінська, 97 Код ЄДРПОУ: 42524164 Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення Переможцем строків виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення Переможцем умов договору про закупівлю щодо якості виконання робіт; 3) невиконання або неналежного виконання Переможцем його договірних зобов’язань; 4) неусунення Переможцем недоліків (дефектів) наданих послуг, виявлених Замовником, у тому числі виявлених впродовж гарантійного строку. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банка-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов’язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              0
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              4. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              Згідно вимог тендерної документації , Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку, згідно Таблиці 7, про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). У разі, якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядника/ співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надати довідку в довільній формі щодо не залучення до виконання робіт субпідрядника/ співвиконавця.
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Роменського району Сумської області, код ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) та технологій Інформація про перелік матеріально-технічної бази (наявність виробничих баз тощо)* Таблиця 1 № з/п Найменування Місцезнаходження Зазначення приналежності (власна або право користування (з зазначенням права користування – договір оренди або інший спосіб визначений законодавством України) Документ, підтверджуючий приналежність** (назва документу, номер, дата) 1 2 3 4 5 *Кількість виробничих баз має бути не менше трьох, а їх розташування має забезпечувати дотримання вимог п. 8.2 Єдиних правил зимового утримання автомобільних доріг ПГ.1-218-118-2005. При цьому, ділянки автомобільних доріг, які на час подання тендерної пропозиції знаходяться у зоні проведення бойових дій при обрахунку відстані не враховуються. **Зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці 1. У складі тендерної пропозиції Учасник надає документальне підтвердження права володіння/користування виробничими базами, а саме: - копію (ї) документу (ів), які підтверджують право власності учасника на матеріально-технічну базу або - копії документів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди, право користування, право господарського відання/оперативного управління та інше), чинних протягом всього строку виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість їх пролонгації) (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями); копію (ї) розпорядчого (их) документу (ів), яким (и) закріплюється майно за учасником на праві господарського відання/оперативного управління, копії акту (ів) приймання-передачі такого майна (з інформацією за допомогою якої можна ідентифікувати майно - номер, серію; назва об’єкту, що передається, місцезнаходження, тощо, а також підписи сторін, номер та дату складання акта). Крім того учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист щодо забезпечення наявності на вказаних учасником виробничих базах протиожеледних матеріалів у загальній кількості не менше 1 000,0 т (з деталізацією кількості протиожеледних матеріалів по кожній виробничій базі). 2. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію, згідно Таблиці 2, що містить мінімально необхідний перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка) Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) Таблиця 2 № з/п Назва відповідної техніки тип/марка/ модель Кількість, од. Зазначення приналежності * Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 1 Навантажувач або екскаватор 5 2 Коток дорожній 3 3 Автогудронатор/бітумізатор 3 4 Фреза дорожня 2 5 Асфальтоукладальник 1 6 Машини для перевезення людей 3 7 Косарки на базі МТЗ або аналог 3 8 Машини для ліквідації вибоїн пневмоструменевим методом 2 9 Машини з обладнанням для розподілення протиожеледного матеріалу 5 10 Бульдозер 2 11 Машина маркірувальна для нанесення дорожньої розмітки 1 12 Трактор з відвалом 6 13 Автогрейдер 3 14 Автомобілі-самоскиди 6 15 Машини поливально-мийні 1 * якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказується «право користування» (договір оренди, лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та/або серія та дата документа відповідно до графи 4 Таблиці №2. У разі якщо техніка є власною, Учасником у складі тендерної документації надається копія свідоцтва про реєстацію транспортного засобу або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації – інший документ, що посвідчує право власності (обліку). У разі залучення техніки учасником в складі тендерної пропозиції надається: - копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації) (договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально); - акти приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) залученої техніки (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника) щодо незаперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі (з зазначенням предмету закупівлі) на весь строк виконання робіт за договором з наданням документів, що підтверджують право володіння цією технікою. Залучена до виконання робіт техніка та механізми повинні бути в робочому стані, в повному комплекті, готові до використання та виконання робіт за предметом закупівлі про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист. У разі залучення транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці із наданням сканкопії оригінала листа-підтвердження про готовність до співпраці від субпідрядної організації. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів), які будуть залучені для надання послуг згідно предмету закупівлі. Довідка щодо наявності асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів), які будуть залучені для надання послуг згідно предмету закупівлі Таблиця 3 № з/п Найменування АБЗ (марка/модель) Місцезнаходження АБЗ під час надання послуг (адреса) Вид асфальтобетонних сумішей (тип/марка) Інформація про права (власний/орендований АБЗ, поставка асфальтобетону з АБЗ, виготовлення асфальтобетону на АБЗ тощо) 1 2 3 4 5 АБЗ повинен мати можливість виробництва типів асфальтобетонних сумішей, необхідних для виконання робіт, передбачених Технічною специфікацією, (Додаток 2). У разі якщо АБЗ є власністю Учасника, в складі тендерної документації надається копія свідоцтва про право власності АБЗ або інший документ, що підтверджує право власності. У разі залучення АБЗ, Учасником в складі тендерної пропозиції надається копія чинного протягом всього строку виконання робіт договору про закупівлю з власником АБЗ про надання послуг/оренди/іншого права користування АБЗ. У разі закупівлі готової асфальтобетонної суміші Учасник додатково, окрім інформації, вказаної в Таблиці 3 «Довідка щодо наявності асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів), які будуть залучені для /надання послуг згідно предмету закупівлі» надає інформацію про виробника та постачальника асфальтобетонної суміші (код ЄДРПОУ, місцезнаходження), чинні договори на закупівлю та постачання асфальтобетонної суміші та/або надання послуг з виготовлення асфальтобетонної суміші (в договорі або додатках до нього має бути зазначено марку та тип асфальтобетонної суміші). Крім того всі Учасники в складі тендерної пропозиції надають копії наступних документів: - атестат виробництва, виданий відповідним уповноваженим органом, чинний на дату подання тендерних пропозицій; - дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (АБЗ, що буде/будуть залучений (-ні) до виконання робіт за предметом закупівлі), виданий відповідним уповноваженим органом, чинний на дату подання тендерних пропозицій. При перевезенні асфальтобетонної суміші на об’єкт ремонту, Учасник враховує, що відстань транспортування суміші від моменту її випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі зміною № 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші Учасник надає гарантійний лист у довільній формі. Ділянки автомобільних доріг, які на час подання тендерної пропозиції знаходяться у зоні проведення бойових дій при обрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей не враховуються. Якщо місце розташування АБЗ за межами області – учасник повинен вказати технологію доставки асфальтобетоної суміші та наявність такої технічної можливості. 4. Учасник, для здійснення контролю якості будівельних матеріалів, виробів i конструкцій, повинен мати власну чи залучену випробувальну/вимірювальну дорожню лабораторію для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія). Для документального підтвердження наявності вимірювальної лабораторії Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність власної чи залученої випробувальної (вимірювальної) дорожньої лабораторії (далі – вимірювальна лабораторія) з можливістю визначення властивостей матеріалів, асфальтобетонів передбачених при виконанні робіт та транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг (рівність покриття, коефіцієнт ущільнення, коефіцієнт зчеплення, коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки); - документ (и) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію), тощо) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Свідоцтво, рішення, тощо про атестацію (сертифікацію)/додаток до свідоцтва, рішення, тощо про атестацію (сертифікацію) повинно відображати спроможність лабораторії проводити вимірювання таких показників, як: рівність покриття, коефіцієнт ущільнення, коефіцієнт зчеплення, коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки. У разі залучення вимірювальної лабораторії додатково надається копія чинного договору про залучення сторонньої (-іх) вимірювальної лабораторії (-ій).
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              Згідно вимог тендерної документації
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Роменського району Сумської області, код ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до надання послуг Таблиця 4 № з/п Посада П.І.Б. Освіта/кваліфікація, навчальний заклад* Досвід роботи у дорожній галузі Штатний/трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо 1 2 3 4 5 6 * Графи 4 і 5 не є обов’язковими для заповнення щодо дорожніх робітників та водіїв/машиністів. В підтвердження наявності працівників учасником надаються копії наказів про призначення або інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу, зазначену в таблиці. До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників посад відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації - 1 особа; - начальник дільниці/виконавець робіт, або інша особа, яка виконує такі функції - 1 особа; - майстер або інша особа, яка виконує такі функції - 1 особа; - інженер-кошторисник або особа , яка виконує його функцію – 1 особа; - геодезист, або інша особа, яка виконує такі функції - 1 особа; - інженер з охорони праці, або інша особа, яка виконує такі функції – 1 особа. При поданні інформації учаснику необхідно враховувати, що кількість водіїв/машиністів повинна бути достатньою для керування машинами і механізмами, зазначеними учасником в довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Кількість дорожніх працівників повинна бути не менше 8 осіб. У разі, якщо на одного працівника покладається декілька функцій – надати підтверджуючі документи щодо покладання виконання таких функцій.
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              Згідно вимог тендерної документації
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Роменського району Сумської області, код ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку, згідно Таблиці 5, про виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів). Довідка про виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) Таблиця 5 № з/п Замовник, код ЄДРПОУ, місцезнаходження, ПІБ керівника № телефону, Номер та дата договору, предмет договору Ціна договору, грн, сума виконання робіт за договором Рік (роки) виконання робіт Відсутність/наявність претензій замовника робіт послуг/ 1 2 3 4 5 6 * Під аналогічним договором необхідно розуміти укладений (-і) Учасником протягом 2021-2025 років договір (-ри) з експлуатаційного утриманння автомобільних доріг загального користування державного та/або місцевого значення з обсягом виконання робіт згідно договору (-ів) на суму не менше 10 % від очікуваної вартості даної процедури закупівлі. Аналогічним вважається договір (договори), що виконується (-ються). ** Сума виконання за договором (-ами) підтверджується копіями актів виконаних робіт/наданих послуг (форми КБ-2в) та копіями довідок про вартість виконаних робіт (КБ-3). Крім того в складі тендерної пропозиції учасником надаються копії аналогічного (-их) догову (-рів) з усіма додатками, який (-і) вказано у довідці та позитивний відгук (-ки) замовника послуг за вказаними в довідці аналогічним (-ми) договором (-ами), підписаний керівником замовника, в якому (-их) обов’язково має бути зазначено: посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, рік (роки) виконання робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. У разі наявності досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів), де замовником виступала Державна установа «Інфраструктура Сумщини» (до реорганізації – державне підприємство «Дороги Сумщини»), надання копій аналогічного (-их) договору (-рів) з усіма додатками, актів виконання будівельних робіт (форми КБ-2в), копій довідок про вартість виконаних будівельних робіт (КБ-3) та відгуку не є обов’язковим. Учаснику достатньо подати у складі пропозиції довідку, згідно Таблиці 5, про виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів).
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              Згідно вимог тендерної документації
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Роменського району Сумської області, код ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію, що підтверджується фінансовою звітністю за звітній період за один з останніх двох років (2023 або 2024), що підтверджує обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника в розмірі не менше 7 % від очікуваної вартості: - для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за відповідний рік; - для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за відповідний рік. Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією №1, квитанцією №2 тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. У разі участі у процедурі закупівлі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації, зокрема, копій документів кожного учасника, що складають фінансову звітність, за звітний період. У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності або Учасник подає скорочену (спрощену) фінансову звітність, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (перший квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на кінцеву дату подання тендерних пропозицій цієї закупівлі, що вже минула.
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-08-2025, 11:57:50
              Способи підтвердження:
              Документ
              Згідно вимог тендерної документації
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ