Період оскарження умов закупівлі - по 13-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 118 922 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 51 189,22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 25 594,61 UAH |
| Замовник: | Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" |
| ЄДРПОУ: | 43538115 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Король Олександр Леонідович |
| Телефон: | +380958246154 |
| E-mail: | dy.mcdor@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область,місто Херсон, проспект Незалежності, будинок 47 |
3 |
Невідповідність № 1 Учасник в Довідці про наявність механізмів, обладнання та устаткування від 15.08.2025 року № 200/25-т, в рядку 2 стовбці 2 «Найменування техніки» вказав «Бульдозер», а в стовбці 3 «Назва/тип/марка/модель» вказаного рядку вказав «Трактор гусеничний Т-170». В цій же довідці учасником зазначено, що вказаний трактор має технічну можливість комбінування характеристик бульдозера. В той же час учасником не зазначено, за рахунок якого бульдозерного обладнання вказаний трактор може виконувати функцію бульдозера. Свідоцтво про реєстрацію трактора також не містить даних про його облаштування бульдозерним обладнанням. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Вимога викладена у п.п.1.1.1. п. 1.1. «Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», відповідно до якого Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 1, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідний для надання послуг, що є предметом закупівлі. Такий перелік має включати, як мінімум, наступну техніку та її кількість: 1. Автогрейдери середнього типу – 1од. 2. Бульдозери – 1од 3. Котки дорожні самохідні, маса 19 т – 1од. 4. Котки дорожні самохідні, маса 16 т – 1од 5. Машини поливально-мийні – 1од. У довідці відображається правові підстави використання обладнання (власне, залучене або субпідрядної організації), яке залучається до надання послуг. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. Таблиця 1 ДОВІДКА про наявність механізмів, обладнання та устаткування № з/п Найменування техніки * Назва/тип/марка/модель** Кількість Зазначення правових підстав використання***: власний/право користування Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність****. 1 2 3 4 5 6 *найменування приводиться відповідно до переліку, наданого Замовником у цьому пункту Додатку 1 до тендерної документації; ** назва/тип/марка/модель зазначається відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають реєстрації відповідно до законодавства України, назва/тип/марка/модель зазначається відповідно до технічних паспортів, інструкцій з експлуатації, інших документів, що містять відповідні дані; *** якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається "право користування" (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України); **** зазначається найменування, номер та дата документу, відповідно до графи 5 Таблиці 1. У випадку застосування машин чи механізмів, які мають технічну можливість комбінувати характеристики машин чи механізмів, які наведені у Таблиці 1, це необхідно вказати у довідці під таблицею. Невідповідність № 2 У складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені для надання послуг, № 202/25-т від 15.08.2025 року, в якій інженером з охорони праці зазначено Лисака Ігоря Богдановича. В той же час учасником надано копію наказу № 35-к від 21 березня 2019 року, відповідно до якого Лисака І.Б. прийнято на посаду менеджера (управителя) на автомобільному транспорті, а також наказ № 26-к від 26 жовтня 2023 року, відповідно до якого Лисаку І.Б., вже як головному механіку доручено виконання додаткової роботи на умовах суміщення за посадою інженера з охорони праці. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника в цій частині містить суперечливу інформацію щодо посади, на яку було прийнято Лисака І.Б. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Вимога викладена у п.п. 1.2.1 п.1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», відповідно до якого Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 5 з інформацією про кількість інженерно-технічних працівників ключових посад відповідної кваліфікації, дорожніх робітників та машиністів/водіїв/операторів, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг за Договором про закупівлю. Мінімальний необхідний перелік працівників, наявність яких повинен підтвердити учасник: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації - 1 особа; - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції - 1 особа; - майстер або інша особа, яка виконує його функції - 1 особа; - інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (не менше 1 особи); - інженер з охорони праці (не менше 1 особи); - геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт - 1 особи; - дорожні робітники – 16 осіб; - машиністи/водії/оператори дорожньо-транспортних машин i механізмів – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці про наявність механізмів, обладнання та устаткування (Таблиця 1); Таблиця 5 ДОВІДКА про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені для надання послуг № з/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/спеціальність* Штатний/ цивільно-правова угода Примітка 1 2 3 4 5 6 * Графи 4 не є обов’язковими для заповнення щодо дорожніх робітників та машиністів/водіїв/операторів дорожньо-транспортних машин і механізмів. Керівник (або уповноважена особа) учасника __ _____________ П.І.Б. (підпис, печатка) Учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник(и), який(і) зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника(ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових договорів (контрактів) з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Невідповідність № 3 У складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені для надання послуг № 202/25-т від 15.08.2025 року, в якій машиністом зазначено Гудима Романа Олексійовича та надано копію Цивільно-правового договору № 3001-30 від 06.03.2024 року, укладеного ТОВ «Глобал Білд Інжиніринг» (Замовник) з Гудимом Р.О. (Виконавець), відповідно до п. 1.1. якого, в порядку та на умовах, визначених у цьому Договорі, Виконавець зобов’язується на свій ризик та за завданням Замовника виконати, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити визначені види робіт в обсягах та за ціною (вартістю), що наводяться в Додатках до цього Договору, які підписуються з обох Сторін та є невід’ємною частиною цього Договору (далi - Додатки). Однак, зазначені вище Додатки до вказаного Договору учасником не надано, що не дозволяє зробити висновок про вид та характер робіт, які повинен виконати Гудима Р.О. в інтересах Замовника. Вимога викладена у п.п. 1.2.1 п.1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», відповідно до якого Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 5 з інформацією про кількість інженерно-технічних працівників ключових посад відповідної кваліфікації, дорожніх робітників та машиністів/водіїв/операторів, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг за Договором про закупівлю. Мінімальний необхідний перелік працівників, наявність яких повинен підтвердити учасник: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації - 1 особа; - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції - 1 особа; - майстер або інша особа, яка виконує його функції - 1 особа; - інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (не менше 1 особи); - інженер з охорони праці (не менше 1 особи); - геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт - 1 особи; - дорожні робітники – 16 осіб; - машиністи/водії/оператори дорожньо-транспортних машин i механізмів – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці про наявність механізмів, обладнання та устаткування (Таблиця 1); Таблиця 5 ДОВІДКА про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені для надання послуг № з/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/спеціальність* Штатний/ цивільно-правова угода Примітка 1 2 3 4 5 6 * Графи 4 не є обов’язковими для заповнення щодо дорожніх робітників та машиністів/водіїв/операторів дорожньо-транспортних машин і механізмів. Керівник (або уповноважена особа) учасника __ _____________ П.І.Б. (підпис, печатка) Учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник(и), який(і) зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника(ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових договорів (контрактів) з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Невідповідність № 4 У складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку про наявність в Учасника процедури документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору(-ів) від 15.08.2025 року № 203/25-т, у рядку 1 якої на підтвердження наявності такого досвіду учасником вказано Договір про закупівлю № 1/ДУ-2024 від 29.03.2024 року, укладений з ДУ «Місцеві дороги Херсонщини» на надання послуг з Експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення на правобережжі Херсонської області. При цьому ціну вказаного договору та суму виконання за ним учасником зазначено в розмірі 37 881 107, 55 грн. Одночасно, учасником надано копію вищевказаного договору, відповідно до п.3.1. якого ціна останнього складає 67 716 200,00 грн., що суперечить даним, зазначеним у вищевказаній Довідці. Крім того, всупереч вимогам п..1.3.1 Додатку 1 до тендерної документації, відповідно до якого в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає серед іншого аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів), Учасником не надано всі додаткові угоди до цього договору, яких відповідно до даних ЕСЗ «Прозоро» було укладено п’ять. Далі, в рядках 9-10 вказаної Довідки учасником зазначено Договір № 264 від 30 вересня 2021 року, на надання послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С200504 (Борщів- Заліщики) – Винятинці-Дунів- Зозулинці на ділянці км 10+000 – км 13+650 (окремими ділянками) Тернопільської області, укладений з Управлінням капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації. Ціна вказаного договору у Довідці визначена в сумі 3 802 800,00 грн, а сума його виконання 3 700 881, 66 грн. В той же час Учасником надано копію вказаного договору та додаткової угоди № 1 від 31 грудня 2021 року до нього, відповідно до якої ціна договору зменшено та становить 3 700 881,66 грн. Крім того, у рядках 15-21 вказаної Довідки учасником зазначено Договір субпідряду № 16-02-21-2П від 16.02.2021 року, укладений з ТОВ «АВАКС ПРОФ». В той же час всупереч вимогам п.1.3.1 Додатку 1 до тендерної документації, в Таблиці 6 якого наведено форму такої довідки, яка передбачає серед інших даних надання інформації про предмет аналогічного договору, Учасником у Довідці не вказано предмет вказаного Договору. Також у складі тендерної пропозиції Учасником надано Відгук Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації щодо діяльності ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» від 13.03.2024 року № 422/01-13, в якому серед іншого зазначено про належне виконання Товариством договору №264 вiд 30.09.2021р., укладеноого за результатами проведення закупівлі послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С200504 (Борщiв - Залiщики) - Винятинцi -Дунiв - Зозулинці на ділянці км 10+000 - км 13+650 (окремими ділянками) Тернопільської області». При цьому вказаний лист містить посилання на ID іншої закупівлі. Вимога викладена у п.п.1.3.1. п.1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів)» розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», відповідно до якого Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 6, яка містить інформацію про виконання аналогічного(-их) договору (-ів)*. Таблиця 6 ДОВІДКА про наявність в Учасника процедури документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору(-ів) № п/п Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ Аналогічний договір: Найменування робіт/ одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт Обсяг робіт/ одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт Номер, дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та пункт, в якому підтверджено надання відповідного обсягу 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3.Предмет договору. 1. Ціна договору, грн 2.Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору Керівник (або уповноважена особа) учасника ______ _____________ П.І.Б. (підпис, печатка) * Аналогічним договором слід вважати договір(и) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або надання послуг з експлуатаційного утримання, поточного ремонту /поточного середнього ремонту/ автомобільних доріг загального користування, укладений (ні) протягом останніх 5-ти років. Аналогічний договір має бути виконаний на 100% від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше 50 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук стосовно виконаних ним робіт (наданих послуг) від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: - аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів); - довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), на суму вартості виконання аналогічного договору; - акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В), які підтверджують обсяг визначених Замовником основних видів робіт в натуральних величинах. - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним (-и) договором(-ами). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність 1 Надати достовірні відомості та належним чином оформленні документи, що підтверджують наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до п.п.1.1.1. п. 1.1. «Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» . Невідповідність 2 Надати достовірні відомості та належним чином оформленні документи, що підтверджують наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , відповідно до п.п. 1.2.1 п.1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Невідповідність 3 Надати достовірні відомості та належним чином оформленні документи, що підтверджують наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , відповідно до п.п. 1.2.1 п.1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Невідповідність 4 Надати достовірні відомості та належним чином оформленні документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів), відповідно до п.п.1.3.1. п.1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів)» розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.