Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 470 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 350 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Розсошанська сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04402899 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Каріна Горпинюк |
| Телефон: | +380979816648 |
| E-mail: | karina.shamasurian17@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 31362, Україна, Хмельницька область,с. Розсоша, вул. Центральна, 4 |
4 |
Згідно з пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі по тексту цього протоколу – «Особливості здійснення публічних закупівель»), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно частини 10 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю детального вивчення значного обсягу документів тендерної пропозиції у Замовника виникає необхідність продовжити строк для розгляду тендерних пропозицій до 20 робочих днів.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати, шляхом завантаження відповідних документів, а саме актуальні відомості про кінцевого бенефеціарного власника (або власників), а також члена(-ів) або учасника (-ів) (акціонера (-ів)), що має (-ють) частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків із зазначенням громадянства кожного з вказаних осіб. Також у довідці обов’язково зазначаються відомості про відсоток частки в статутному капіталі таких осіб. 2. Надати, шляхом завантаження відповідних документів: У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). 3. Надати, шляхом завантаження відповідних документів, а саме посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами в читабельному форматі 4. Надати, шляхом завантаження документів, а саме: виправленої довідки в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю. В довідці обов’язково має міститись інформація про транспортний засіб (-оби) (марка та номер держреєстрації), яким будуть надаватись послуги На кожен автомобільний транспортний засіб, що зазначається в довідці Учасник повинен надати: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на власний транспортний засіб, або тимчасовий реєстраційний талон чи договір оренди (найму) - на орендований транспортний засіб - обов’язковий поліс страхування транспортного засобу
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.