Період оскарження умов закупівлі - по 03-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 842 828 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 295 284,84 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 200 000 UAH |
| Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області |
| ЄДРПОУ: | 25449824 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ковш Норберт Федорович |
| Телефон: | 380504446001 |
| E-mail: | SadZak@ukravtodor.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,Ужгород, ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 39 |
5 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: У довідці, що містить відомості про учасника від 31.07.2025 № 19/9/т зазначено місце та дата реєстрації: Україна, 15.07.2004. А у відкритих джерелах (YouControl — сервіс перевірки контрагентів та Опендатабот) зазначена дата реєстрації ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» 22.03.2004; У складі тендерної документації ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» відсутня копія дозволу на викиди забруднюючих речовин; У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 31.07.2025 № 19/3/т зазначена посада Добоні Олександра Михайловича – головний інженер. У наказі від 02.02.2010 № 02 Добоні Олександра Михайлович прийнятий інженером-будівельником; У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 31.07.2025 № 19/3/т зазначена освіта Спондич Богдана Васильовича: вища/Національний університет «Львівська політехніка/Автомобільні дороги і аеродроми. У копії дипломі М17 (№ не видно) вказано, що Спондич Богдан Васильович закінчив Національний університет «Львівська політехніка за спеціальністю: «Будівництво та цивільна інженерія», спеціалізація: «Автомобільні дороги і аеродроми». Вищезгадана копія диплому не завірена належним чином і є «не чіткою, розмитою».; У довідці про наявність обладнання та матеріальної бази, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі від 31.07.2025 № 19/2/т у рядку 2 зазначено: «Автомобіль бортовий FORD TRANZIT (дубль-кабіна), а у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу СТМ №791781: спеціалізований вантажний фургон FORD TRANZIT (дубль кабіна) та у договорі про надання послуг від 22.02.2021 №22-02/2021: автомобіль – спеціалізований вантажний фургон FORD TRANZIT; У довідці про наявність обладнання та матеріальної бази, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі від 31.07.2025 № 19/2/т у рядку 3 зазначено: «Автомобіль бортовий (дубль-кабіна) MERCEDES-BENZ SPRINTER, а у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу СТМ №586313: загальний вантажний бортовий (дубль кабіна) MERCEDES-BENZ SPRINTER. У довідці про наявність обладнання та матеріальної бази, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі від 31.07.2025 № 19/2/т у рядку 8 зазначено: компресор AirCast -PM 3126.02 інвентарна картка ВЄ-0000036 від 31.08.2011. У складі тендерної документації завантажено інвентарну картку на компресор AirCast -PM, 3126.02 від 28.07.2017; В інформації про перелік матеріально-технічної бази від 31.07.2025 № 19/4/т в рядку 1 зазначено документ, підтверджуючий приналежність** (назва документу, номер документу, номер, дата): інформація з державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна №362292790; Технічний паспорт на будівлю адміністративного корпусу літ «А-2 по вул. Авіаційна,7 б/н від 17.05.2017. У складі тендерної документації ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» не надано жодного підтверджуючого документу на будівлю адміністративного корпусу літ. А-2 загальною площею 477, кв.м.; Згідно Додаткової угоди 14 від 28.12.2022 ціна аналогічного договору від 25.05.2021 № 54-05/21 складає 1 291 037 839,52 грн, хоча у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 31.07.2025 № 19/8/т: 1 291 136 472,92 грн. Також згідно наданих актів КБ-3 і КБ-2 сума виконання аналогічного договору від 25.05.2021 № 54-05/21: 1 291 037 839,52 грн. Окрім того в аналогічному (аналогічних) договору відсутній вид роботи «влаштування геотекстилю» 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 7 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції також повинен надати відомості про Учасника. Учасники в складі тендерної пропозиції подають за підписом керівника чи уповноваженої особи Учасника та завірену довідку, що містить відомості про учасника згідно форми, що встановлена Додатком 7 до Тендреної документації; Відповідно до пункту 5 роздрілу ІІІ тенденої докментації, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність таким критеріям, зазначені в ДОДАТКУ 1 до цієї тендерної документації. У додатку 1 тендерної документації зазначено: «6. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво), що буде використовуватись для виконання робіт на об’єкті, повинен мати чинний дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.На підтвердження цього Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, виданого відповідним територіальним органом». Відповідно до Розділу 2 Додатку 1 до Тендреної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), із зазначенням - штатний / цивільно-правова угода за формою та встановленою мінімальною кількістю працівників. У цій довідці має бути зазначена інформація згідно форми наведеної Таблиці 4. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії наказів про призначення на посаду (наказу про сумісництво), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. У випадку, якщо працівники залучені по договору оренди техніки то в такому договорі оренди повинно бути зазначено про те, що техніка передається в оренду разом із працівниками (водіями); Відповідно до розділу 1 Тендреної документації, учасник повинен надати Довідку про наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі. Учасник також повинен надати підтверджуючі документи відповідно до цього ж розділу Тендерної документації Відповідно до пункту 7 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник торгів повинен надати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (власна, орендована, та ін.) (виробничих баз, офісних приміщень, складських приміщень, тощо) необхідної для надання послуг відповідно до вимог технічного завдання та відомостей робіт. У цій довідці має бути зазначена інформація згідно форми наведеної Таблиці 2 разом із підтверджуючими документами відповідно до цього ж розділу Додатку 1 до Тендерної документації; Відповідно до Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації, надається інформаційна довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) згідно Таблиці 5. Також необхідно надати підтверджуючі документи, відповідно до пунктів 3.2 та 3.4 цього ж розділу Додатку 1 до Тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Виправлену відомість про учасника; Копію дозволу на викиди забруднюючих речовин Виправлену інформаційну довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Документи на Спондич Б.В. або іншого спеціаліста відповідної спеціальності відповідно до тендерної документації; Виправлену довідку про наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі з відповідними підтверджуючими документами; Підтверджуючі документи на будівлю адміністративного корпусу літ. А-2 загальною площею 477, кв.м.; Виправлену інформаційну довідку про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) разом із підтверджуючими документами
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.