Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 375 990 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 21 880 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 131 200 UAH |
| Замовник: | ДП «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» |
| ЄДРПОУ: | 44998350 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Орлова Юлія Михайлівна |
| Телефон: | +380462675003 |
| E-mail: | amd_tdv1@cg.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14000, Україна, Чернігівська область,місто Чернігів, вул. Єлецька, будинок 11 |
2 |
Уповноваженою особою Державного підприємства «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» здійснюється розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Бахмачгазбудсервіс» (далі – Учасник) з предмету закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250103 Сядрине – Савинки – Рейментарівка – Жукля на ділянці км 0+000 – км 8+300 (код за ДК 021:2015 - 63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)», ідентифікатор закупівлі – UA-2025-07-08-010134-a. Під час детального розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Керуючись п. 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» вимагає усунути виявлені невідповідності, а саме: 1) у складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо надання послуг, в якій у пунктах 1-5, 7-9, 14, 19-20 не вірно вказано досвід роботи працівників на займаній посаді на підприємстві Учасника. Крім того, посади працівників, що зазначені у пунктах 3, 15 Довідки, не відповідають наданим у складі тендерної пропозиції підтверджуючим документам. Також у пункті 2 Довідки зазначено «Трудовий договір», тоді як відповідно до вимог п. 2 ДОДАТКУ 4 до тендерної документації має бути «штатний або найманий». 2) у складі тендерної пропозиції Учасника надано гарантійний лист від 15.07.2025 № 42, в якому термін відстрочення розрахунків за надані послуги не відповідає тендерній документації. 3) у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній(-ні) документ(-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (рішення про атестацію (сертифікацію, акредитацію), або копія свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації, акредитації) тощо, що виданий компетентним органом та дійсний (чинний) на дату його подання Учасником (на виконання вимог п. 16.3 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації). Наголошуємо, що відповідно п. 9 ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.