Період оскарження умов закупівлі - по 13-05-2025, 00:00
Місцезнаходження замовника: 58002, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. М. Грушевського, 1. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 180 512 100 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 902 560,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА РОЗВИТКУ БУКОВИНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45356792 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гаватюк Андрій Володимирович |
| Телефон: | 380372565656 |
| E-mail: | sdbtender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 58002, Україна, Чернівецька область,Чернівці, вул.Грушевського Михайла, будинок 1 |
5 |
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: в поданій таблиці щодо наявності обладнання та технічних засобів зазначений договір надання послуг з ФОП Шинкаренко Н.М. від 13.12.2025 №1312. Зазначена інформація не відповідає даті укладання договору в наданій скан-копії договору. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 6 Таблиці № 1. 1.3. Для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати коректну інформацію в таблиці, яка підтверджує наявність обладнання та технічних засобів. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: не надано підтвердження наявності навантажувачів (не менше - 8 шт.). 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Обов’язковий перелік техніки, наявність якої повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції: «навантажувач (не менше - 8 шт.)» відповідно до підпункту 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 1 до тендерної документації. 2.3. Для усунення виявлених невідповідностей: необхідно підтвердити наявність навантажувачів (не менше - 8 шт.). 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: в поданій таблиці щодо інформації про перелік матеріально-технічної бази зазначений договір оренди з Фермерське господарство «Слива А.В.». Зазначена інформація не відповідає назві орендодавця в наданій скан-копії договору. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України). 3.3. Для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати коректну інформацію в таблиці щодо приналежності наданого переліку матеріально-технічної бази.
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, а також, у зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель.
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: в поданій таблиці щодо наявності обладнання та технічних засобів зазначені спеціальні вантажні автокрани більше 20 т. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Обов’язковий перелік техніки, наявність якої повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції: - крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10-20т (не менше - 2 шт.). 1.3. Для усунення виявлених невідповідностей: необхідно підтвердити наявність кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10-20т (не менше - 2 шт.). 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: в поданій таблиці щодо наявності обладнання та технічних засобів зазначені котки HAMM GRW280-16, BOMAG BW219DH-4, HAMM 3520 маса кожного з яких не відповідають вимогам тендерної документації. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Обов’язковий перелік техніки, наявність якої повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції: - котки дорожні, масою від 8 до 13 т (не менше - 4 шт.). 2.3. Для усунення виявлених невідповідностей: необхідно підтвердити наявність котків дорожніх, масою від 8 до 13 т (не менше - 4 шт.). 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: в поданій таблиці щодо наявності обладнання та технічних засобів зазначені спеціальні вантажні МАЗ 5340С2 машини дорожні комбіновані із змінними устаткуванням МДКЗ-12-00. Не подано підтвердження того, що машинами являються поливально-мийними. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Обов’язковий перелік техніки, наявність якої повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції: - машини поливально-мийні (не менше - 2 шт.). 3.3. Для усунення виявлених невідповідностей: необхідно підтвердити наявність машини поливально-мийні (не менше - 2 шт.). 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: в поданій таблиці щодо наявності обладнання та технічних засобів на зазначені машини для ямкового ремонту в пунктах 57, 58 не надано атестат відповідності/виробництва чинні на момент подання пропозиції. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: учасник в складі тендерної пропозиції має надати атестат(-и) відповідності/виробництва на техніку (транспортні засоби, основні будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), яка в обов’язковому порядку повинна бути атестована відповідно до Наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 21.01.2015 р. №7, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи видані уповноваженими на це органами (атестат відповідності/виробництва тощо), чинні на момент подання пропозиції. 4.3. Для усунення виявлених невідповідностей: надати атестат(-и) відповідності/виробництва на техніку (транспортні засоби, основні будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), яка в обов’язковому порядку повинна бути атестована відповідно до Наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 21.01.2015 р. №7, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи видані уповноваженими на це органами (атестат відповідності/виробництва тощо), чинні на момент подання пропозиції. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пункту 3 Довідки «Інформація про перелік матеріально-технічної бази» від 15.05.2025 №01/15-05 наданої учасником, вказані виробничі та інші приміщення надаються за Договором оренди нерухомого майна №1412-1-ОА від 01.01.2021 року, який не чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. Відповідно до наданого договору та додаткової угоди №4 до договору оренди термін дії Договору вказаний до 31 грудня 2025 року. 5.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: - завірені копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 2, або - завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 5.3. Для усунення виявлених невідповідностей: надати завірені копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 2, або завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 6.1. Перелік виявлених невідповідностей: На інженерів з охорони праці Василик Ігор Ярославович та Колчар Руслан Віталійович надано дипломи, які не належать до спеціальності пов’язаною із будівництвом. 6.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Учасником надаються сканкопії дипломів про вищу (базову вищу) освіту за спеціальністю, пов’язаною із будівництвом: «Будівництво, експлуатація та ремонт автомобільних доріг і аеродромів» та/або «Автомобільні дороги та аеродроми» та/або «Будівництво та цивільна інженерія», тощо. 6.3. Для усунення виявлених невідповідностей: підтвердити наявність інженер з охорони праці (не менше 2) з урахуванням вимог тендерної документації. 7.1. Перелік виявлених невідповідностей: на інженера з охорони праці не надано чинний сертифікат фахівця будівельної галузі не нижче ІІ категорії та скан-копію з оригіналу кваліфікаційного посвідчення. 7.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Для підтвердження кваліфікації інженерів з охорони праці надається оригінал документа встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу про перевірку знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці. Додатково хоча б один із зазначених працівників має підтвердити кваліфікацію координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, у зв’язку з цим надати чинний сертифікат фахівця будівельної галузі не нижче ІІ категорії та скан-копію з оригіналу кваліфікаційного посвідчення. 7.3. Для усунення виявлених невідповідностей: надати чинний сертифікат фахівця будівельної галузі не нижче ІІ категорії та скан-копію з оригіналу кваліфікаційного посвідчення. 8.1. Перелік виявлених невідповідностей: відсутня інформація щодо інженера з організації дорожнього руху. 8.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Обов’язковий перелік працівників, наявність яких повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції: - інженер з організації дорожнього руху (не менше 1). 8.3. Для усунення виявлених невідповідностей: підтвердити наявність інженер з організації дорожнього руху (не менше 1). 9.1. Перелік виявлених невідповідностей: На інженера з безпеки руху Ковальчук Ярослав Степанович не надано диплом про вищу освіту (базову вищу) за спеціальністю «організація дорожнього руху». 9.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Для підтвердження кваліфікації інженера з організації дорожнього руху надається оригінал диплому про вищу освіту (базову вищу) за спеціальністю «організація дорожнього руху». 9.3. Для усунення виявлених невідповідностей: надати оригінал диплому про вищу освіту (базову вищу) за спеціальністю «організація дорожнього руху» для інженера з організації дорожнього руху. 10.1. Перелік виявлених невідповідностей: Головний інженер Бигар Володимир Степанович не надано підтверджуючих документів встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні протягом строку виконання договору в частині: НПАОП 0.00-1.24-10 НПАОП 26.6-1.02-00 НПАОП 0.00-7.17-18 НПАОП 0.00-1.76-15 НПАОП 40.1-1.07-01 НПАОП 0.00-4.12-05 НПАОП 0.00-4.15-98 НПАОП 0.00-5.11-85 НПАОП 0.00-1.15-07 НПАОП 0.00-1.71-13 НПАОП 0.00-7.11-12 НПАОП 0.00-1.80-18 (ДБН А.3.2-2-2009) НПАОП 0.00-1.83-18 НПАОП 0.00-7.14-17 НПАОП 28.0-1.32-13; Виконроб Легеньких Денис Васильович не надано підтверджуючих документів встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні протягом строку виконання договору в частині: НПАОП 0.00-1.24-10 НПАОП 26.6-1.02-00 НПАОП 0.00-7.17-18 НПАОП 0.00-1.76-15 НПАОП 40.1-1.07-01 НПАОП 0.00-4.12-05 НПАОП 0.00-4.15-98 НПАОП 0.00-5.11-85 НПАОП 0.00-1.15-07 НПАОП 0.00-1.71-13 НПАОП 0.00-7.11-12 НПАОП 0.00-1.80-18 (ДБН А.3.2-2-2009) НПАОП 45.2-7.02-12 НПАОП 63.21-1.01-09 НПАОП 0.00-1.83-18 НПАОП 0.00-7.14-17 НПАОП 28.0-1.32-13; Майстер Заліщук Богдан Дмитрович не надано підтверджуючих документів встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні протягом строку виконання договору в частині: НПАОП 0.00-1.24-10 НПАОП 26.6-1.02-00 НПАОП 0.00-7.17-18 НПАОП 0.00-1.76-15 НПАОП 40.1-1.07-01 НПАОП 0.00-1.62-12 НПАОП 0.00-4.12-05 НПАОП 40.1-1.21-98 НПАОП 0.00-4.15-98 НПАОП 0.00-5.11-85 НПАОП 0.00-1.15-07 НПАОП 0.00-7.11-12 НПАОП 0.00-1.80-18 (ДБН А.3.2-2-2009) НПАОП 0.00-1.75-15 НПАОП 45.2-7.02-12 НПАОП 63.21-1.01-09 НПАОП 0.00-1.83-18 НПАОП 0.00-1.81-18 НПАОП 0.00-7.14-17 НПАОП 45.2-7.03-17 НПАОП 28.0-1.32-13 Майстер Федюк Андрій Михайлович не надано підтверджуючих документів встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні протягом строку виконання договору в частині: НПАОП 0.00-1.24-10 НПАОП 26.6-1.02-00 НПАОП 0.00-7.17-18 НПАОП 0.00-1.76-15 НПАОП 40.1-1.07-01 НПАОП 0.00-1.62-12 НПАОП 0.00-4.12-05 НПАОП 0.00-4.15-98 НПАОП 0.00-5.11-85 НПАОП 0.00-1.15-07 НПАОП 0.00-1.71-13 НПАОП 0.00-7.11-12 НПАОП 0.00-1.80-18 (ДБН А.3.2-2-2009) НПАОП 0.00-1.75-15 НПАОП 45.2-7.02-12 НПАОП 63.21-1.01-09 НПАОП 0.00-1.83-18 НПАОП 0.00-1.81-18 НПАОП 0.00-7.14-17 НПАОП 28.0-1.32-13 Інженер з охорони праці Василик Ігор Ярославович не надано підтверджуючих документів встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні протягом строку виконання договору в частині: НПАОП 0.00-1.24-10 НПАОП 26.6-1.02-00 НПАОП 0.00-7.17-18 НПАОП 0.00-1.76-15 НПАОП 40.1-1.07-01 НПАОП 0.00-4.12-05 НПАОП 0.00-4.15-98 НПАОП 0.00-5.11-85 НПАОП 0.00-7.11-12 НПАОП 0.00-1.80-18 (ДБН А.3.2-2-2009) НПАОП 63.21-1.01-09 НПАОП 0.00-1.83-18 НПАОП 0.00-7.14-17 НПАОП 28.0-1.32-13 Інженер з охорони праці Колчар Руслан Віталійович не надано підтверджуючих документів встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні протягом строку виконання договору в частині: НПАОП 0.00-1.24-10, НПАОП 26.6-1.02-00, НПАОП 0.00-7.17-18, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-4.12-05, НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 0.00-4.15-98, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-5.11-85, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 0.00-1.80-18 (ДБН А.3.2-2-2009), НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 28.0-1.32-13. 10.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Кваліфікація спеціалістів інженерно-технічних працівників (а саме головний інженер, виконавець робіт або майстер, інженер з охорони праці) підтверджується додатково документами встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні протягом строку виконання договору в частині: НПАОП: НПАОП 0.00-1.24-10, НПАОП 26.6-1.02-00, НПАОП 0.00-7.17-18, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-4.12-05, НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 0.00-4.15-98, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-5.11-85, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 0.00-1.80-18 (ДБН А.3.2-2-2009), НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 28.0-1.32-13. 10.3. Для усунення виявлених невідповідностей: надати посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні протягом строку виконання договору в частині: НПАОП: НПАОП 0.00-1.24-10, НПАОП 26.6-1.02-00, НПАОП 0.00-7.17-18, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-4.12-05, НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 0.00-4.15-98, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-5.11-85, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 0.00-1.80-18 (ДБН А.3.2-2-2009), НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 28.0-1.32-13 на зазначених працівників. 11.1. Перелік виявлених невідповідностей: на працівників Фенин Андрій Михайлович та Ігошин Максим Ігорович не надано договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу. 11.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Для підтвердження кваліфікації інженера з проєктно-кошторисної роботи надається оригінал диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «Будівництво, експлуатація та ремонт автомобільних доріг і аеродромів» та/або «Автомобільні дороги та аеродроми» та/або «Будівництво та цивільна інженерія» та додатково кваліфікація підтверджується сканованим з оригіналу діючим відповідним сертифікатом з наданням договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу для інженера у частині кошторисної документації, що зазначений в довідці. 11.3. Для усунення виявлених невідповідностей: надати договори страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхових полісів зазначених працівників. 12.1. Перелік виявлених невідповідностей: у наданих договорах від 05.01.2023 №1, від 25.07.2023 № 7, та актах приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг робіт (форми № КБ-2в) до даних договорів відсутні основні види робіт/послуг які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції. Відсутні наступні роботи: виправлення профілю гравійних основ з додаванням нового матеріалу; виправлення профілю гравійних основ без додавання нового матеріалу; ліквідація вибоїн бітумізатором при глибині 20 мм; ліквідація вибоїн покриття гарячим способом, при глибині вибоїн 20 мм; ліквідація вибоїн гравійного покриття, при глибині вибоїни до 100 мм; ліквідація вибоїн гравійного покриття, при глибині вибоїни до 30 мм; ліквідація вибоїн гравійного покриття, при глибині вибоїни до 60 мм; часткове відновлення профілю водовідвідних канав вручну (в межах 5%): ґрунт III групи; планування укосів виїмок І групи ґрунту вручну; повне відновлення профілю водовідвідних канав вручну: ґрунт III групи; ущільнення шару покриття ручним котком; розсипання кам’яного відсіву на покритті при нормі розподілу до 0,2 м3; остаточне планування гравійно-піщаних основ і покриттів вручну; ущільнення шару гравійного покриття самохідним котком масою 10 т за 4 проходи по одному сліду; профілювання гравійних доріг автогрейдером важкого типу при ширині покриття, що профілюється до 7 м; розбирання асфальтобетонних покриттів вручну, товщиною шару до 130 мм; очищення доріг від снігу вручну. 12.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Додатку 1 до тендерної документації. 12.3. Для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з урахуванням всіх вимог тендерної документації. 13.1. Перелік виявлених невідповідностей: сертифікат системи менеджменту протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) не виданий акредитованими НААУ органами з сертифікації. 13.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: «Скан-копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника закупівлі системи менеджменту протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010). Сертифікат має бути виданий акредитованими НААУ органами з сертифікації з відповідними повноваженнями в цій сфері акредитації.» 13.3. Для усунення виявлених невідповідностей: надати сертифікат системи менеджменту протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) виданий акредитованими НААУ органами з сертифікації з відповідними повноваженнями в цій сфері акредитації. 14.1. Перелік виявлених невідповідностей: не надано скан-копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікат Учасника закупівлі на інжиніринг пожежної безпеки ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010). 14.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: «Скан-копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікат Учасника закупівлі на інжиніринг пожежної безпеки ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)». 14.3. Для усунення виявлених невідповідностей: надати скан-копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікат Учасника закупівлі на інжиніринг пожежної безпеки ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.