Період оскарження умов закупівлі - по 11-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 780 771 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 903,86 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 23 903,86 UAH |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25253009 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лозинська Марія Ігорівна |
| Телефон: | +380322630021 |
| E-mail: | tender.lv@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 79053, Україна, Львівська область,місто Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП РОМА поданій на торги «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-10 Львів – Краковець км 69+961 – км 70+347 Львівської області (ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником – ПП «РОМА» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно предмета закупівлі Вих.№562 від 13.05.2025 р. в якій невірно зазначено назву довідки так як за змістом це довідка про наявність обладнання / технологій; також в рядку 3, 12 даної довідки документ підтверджуючий право набуття зазначено «Договір надання послуг №13/03-24 від 13.03.2024 р. ФОП Демчина Р.І.» проте в складі тендерної пропозиції учасника даного Договору не надано, відповідно учасником не підтверджено наявність/ право користування самоскидом та трактором; учасником не підтверджено наявність одного навантажувача (оскільки згідно вимог Додатку 1 серед іншого учасники включають у Довідку та підтверджують документально: Зимове утримання доріг: навантажувач пневмоколісний - 1, Інші роботи з експлуатаційного утримання: навантажувач - 1). 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником – ПП «РОМА» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих.№563 від 13.05.2025 р. в якій В рядку 10 працівник Вельган Богдан Ярославович посада вказана Водій автотранспортних засобів 3-го класу, проте в наказі №73 від 03.07.2018 р. посада водій, в наказі №27 від 01.06.2020 р. зазначено: Водій 3 клас. В рядку 18 працівник Надяк Іван Михайлович посада вказана Водій автотранспортних засобів 3-го класу, проте в наказі №03-К від 03.01.2023 р. посада водій автотранспортних засобів 1-го класу. 3) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником – ПП «РОМА» надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) Вих.№564 від 13.05.2025 р. в якій В рядку 1 невірно зазначено ціну договору, оскільки з Додаткової угоди №27 від 30.03.2022 р. до Договору 44-03/20 вбачається що ціна договору 156 464 772,00 грн.; В рядку 2 невірно зазначено найменування Замовника, а саме зазначено Служба автомобільних доріг у Львівській області проте Замовником за даним договором є Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області. 4) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником – ПП «РОМА» надано виписку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, виданою банком-гарантом АТ «АЛЬТБАНК» завірену підписом та печаткою, проте не надано підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог Розділу 1, 6 Додатку №1 до Тендерної документації на цю закупівлю. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю надати Учаснику - ПП «РОМА»: - приведену у відповідність Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання / технологій, з усім необхідним для надання послуг обладнанням (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми та устаткування) / технології, в кількості не менше зазначених згідно вимог п.1.1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації та відповідним документальним підтвердження, лише тої інформації яка буде коригуватись та яка не була подана учасником. Учасники можуть використовувати багатофункціональне обладнання у разі, якщо зменшення кількості техніки, що застосовується, не призведе до погіршення якості надання послуг. У випадку використання багатофункціонального обладнання – надати довідку довільної форми із зазначенням функцій такого обладнання.. - в підтвердження наявності/ право користування самоскидом, трактором зазначених в Довідці надати сканкопію договору надання послуг №13/03-24 від 13.03.2024 р. з ФОП Демчина Р.І. (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), що підтверджує право користування. Такий договір має бути укладений на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання послуг; - приведену у відповідність Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. - приведену у відповідність Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2) На виконання вимог Розділу 6 Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю надати Учаснику - ПП «РОМА»: Виписку з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видану банком-гарантом, завірену підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою (у разі наявності) такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області ________________ Марія ЛОЗИНСЬКА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.