Період оскарження умов закупівлі - по 27-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 87 554 332 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 437 771,66 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 437 771,66 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
| ЄДРПОУ: | 36565276 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Жилка Олександр Володимирович |
| Телефон: | +380362266863 |
| E-mail: | zhylka.sasha2021@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,Рівне, майдан Просвіти, 1 |
5 |
За рішенням уповноваженої особи від 22.04.2025 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі — Особливості), за предметом закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015 - 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-22-009040-a (далі — Закупівля). Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. У відкритих торгах з особливостями подано одну тендерну пропозицію учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД", яку електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною. З метою забезпечення належного та об’єктивного розгляду тендерної пропозиції учасника, у замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до вимог частини 10 статті 29 Закону замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції.
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог розділу 1.1. Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі»: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у нього техніки, необхідної для надання послуг, за формою "ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), необхідної для надання послуг згідно з Технічною специфікацією (обов’язковий мінімальний перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання послуг за предметом закупівлі)", з документальним підтвердженням. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасник, у разі залучення власної техніки, надає свідоцтво(-а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, надається інший документ, що посвідчує право власності (обліку) або бухгалтерська довідка про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які включені Учасником до таблиці та не підлягають державній реєстрації) на балансі підприємства, підписана керівником та/або головним бухгалтером. Якщо техніка не є власністю Учасника, то на всю зазначену в довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) Учасник додатково подає: - посвідчену власником копію документа, що підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути нотаріально посвідчена); - договори оренди, лізингу, суборенди, надання послуг техніки тощо, які посвідчують право користування технікою та чинні протягом усього строку виконання договору про закупівлю, або містять умови про можливість його пролонгації на строк надання послуг за договором про закупівлю; - акт(-и) приймання-передачі або інший(-і) документ(-и) до договорів, який(-і) підтверджує(-ють) факт отримання Учасником таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця, надавача послуг техніки або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання машин, механізмів, обладнання тощо для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. У випадку подання Учасником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». З метою відстеження та здійснення контролю за своєчасністю надання послуг Учасником (переможцем процедури закупівлі), техніка (обладнання) – транспортні засоби/технологічний транспорт, які будуть використовуватись під час надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг, обов’язково повинні бути обладнані моніторинговими GPS-трекерами. На підтвердження того, що Учасник зобов’язується обладнати та використовувати моніторингові GPS-трекери на техніці (обладнанні), яке призначене для експлуатаційного утримання автомобільних доріг, останній у складі документів тендерної пропозиції подає копії документів, що засвідчують наявність в Учасника таких пристроїв (договір купівлі-продажу (поставки) з видатковою накладною або іншими документами та/або договір оренди з актами прийому-передачі та/або договір позички та/або товарні чеки та/або накладні тощо) або гарантійні листи про обов’язкове їх встановлення. Гарантійний лист про зобов’язання Учасника, у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, встановити та використовувати моніторингові GPS-трекери на техніці (обладнанні), яке призначене для експлуатаційного утримання автомобільних доріг, подається у довільній формі із зазначенням типу (марки) та кількості таких пристроїв, переліком техніки (обладнання) відповідно до довідки згідно з Додатком до тендерної документації, на яку вони будуть встановлені та інформацією про спосіб та порядок доступу Замовника до програмного забезпечення GPS-трекерів в режимі «реального часу» 24/7. Якщо Учасник для надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг планує використовувати орендовану техніку або залучає її на підставі договорів про надання послуг технікою (суборенда, лізинг тощо) від сторонніх організацій, додатково у складі документів тендерної пропозиції подається викладена у довільній формі згода власника техніки (обладнання) щодо відсутності заперечень зі встановлення та використання на його техніці (обладнанні) моніторингових GPS-трекерів. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. На виконання вимог підпункту 1.1.1. розділу 1.1. Додатка № 1 до тендерної документації для підтвердження наявності такого кваліфікаційного критерію, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник надав у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), необхідної для надання послуг згідно з Технічною специфікацією за встановленою формою, а також підтверджуючі документи. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надав: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів про наявність власної техніки, а також балансову (бухгалтерську) довідку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки) на балансі Товариства; - договори надання послуг техніки, які посвідчують право користування техніки та інші підтверджуючі документи. На підтвердження зобов’язання обладнати та використовувати моніторингові GPS-трекери на техніці (обладнанні), яке призначене для експлуатаційного утримання автомобільних доріг Учасник у складі документів тендерної пропозиції надав Гарантійний лист про зобов’язання Учасника, у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, встановити та використовувати моніторингові GPS-трекери на техніці (обладнанні), яке призначене для експлуатаційного утримання автомобільних доріг, із зазначенням переліку техніки (обладнання) відповідно до довідки згідно з Додатком до тендерної документації, на яку вони будуть встановлені. Проте, в Гарантійному листі відсутня інформація про тип (марки) та кількість моніторингові GPS-трекерів, які будуть встановлені на техніці (обладнанні) Учасника, спосіб та порядок доступу Замовника до програмного забезпечення GPS-трекерів в режимі «реального часу» 24/7. Додатково Учасник надав Листи-підтвердження від орендодавців та надавачів послуг техніки, які є сторонами відповідних договорів щодо незаперечення використання машин, механізмів, обладнання тощо для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг. При перевірці документів встановлено: - в Листі-підтвердженні ТОВ «ДП МЕРИДІАН» (вих. №24/04-1 від 24.04.2025) не вірно зазначено дату укладення Договору надання послуг автотранспортом, машинами та механізмами, укладеного з Учасником. - в Листі-підтвердження ТОВ «ГОСТОМЕЛЬ-ПРОМТРАНС» (вих.№2904-05 від 29.04.2025) не вірно зазначено реєстраційний номер машини (Автогрейдера SEM 919), яку Орендар надає Учаснику в користування на підставі Договору оренди транспортних засобів №3108-04 від 31.08.2020 для надання послуг. Аналогічні невідповідності встановлено також у Листах (Згоді) цих же власників техніки (обладнання) щодо відсутності заперечень зі встановлення та використання на їхній техніці (обладнанні) моніторингових GPS-трекерів. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Просимо усунути виявлені невідповідності шляхом надання відповідної інформації та/або підтверджуючих документів відповідно до вимог тендерної документації. 1.4. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог підпункту 1.1.2. розділу 1.1. Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка № 1 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформаційну довідку про наявність або спроможність, у разі перемоги, сформувати мережу виробничих баз (матеріально-технічної бази), необхідних для зберігання та обслуговування техніки, матеріальних ресурсів, розміщення персоналу тощо, відповідно до форми таблиці "ІНФОРМАЦІЯ про наявність матеріально-технічної бази" На підтвердження інформації, викладеної у довідці, Учасник надає документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені у графі 2, або дійсні та чинні протягом всього строку виконання договору про закупівлю договори оренди, суборенди тощо. Договори, що посвідчують право користування (оренди, суборенди тощо) на всі вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на строк надання послуг. Окрім цього Учасник надає акти приймання-передачі або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі Учаснику таких об’єктів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 1.5. Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження інформації про наявність виробничих баз (матеріально-технічної бази), необхідних для зберігання та обслуговування техніки, матеріальних ресурсів, розміщення персоналу тощо, Учасник надав довідку за встановленою формою таблиці «Інформація про наявність матеріально-технічної бази» та відповідні документи до неї. В інформаційній довідці про наявність матеріально-технічної бази зазначено наявність в Учасника 3 (трьох) баз: 1 база є власністю Учасника, на підтвердження чого він надав Державний акт на право власності на земельну ділянку (Серія ЯМ №177422 від 28.12.2012), а решта 2 - перебувають на праві користування згідно Договору про надання послуг № 23/04 від 23.04.2025. При перевірці документів, поданих на підтвердження наявності в Учасника матеріально-технічної бази встановлено, що в Державному акті на праві власності на земельну ділянку інформація про розташування земельної ділянки не відповідає інформації про місцезнаходження ділянки, зазначеній в інформаційній довідці. 1.6. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Просимо усунути виявлені невідповідності шляхом надання відповідної інформації та/або підтверджуючих документів відповідно до вимог тендерної документації. 1.7. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог розділу 1.2. Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг» Додатка № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі»: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг, за формою таблиці "ІНФОРМАЦІЯ про наявність, кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг", з документальним підтвердженням. На підтвердження інформації, наведеної у довідці, щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, у складі тендерної пропозиції йому необхідно надати скан-копії оригіналів або належним чином завірені копії трудових книжок або наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності) тощо щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, що підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними особами, зазначеними у довідці. 1.8. Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг, Учасник надав у формі таблиці «Інформаційну довідку про наявність, кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг», а також підтверджуючі документи. Разом з цим з аналізу наданої Учасником Інформаційної довідки встановлено наступні невідповідності умовам тендерної документації: не правильно заповнено графу 8 таблиці щодо машиніста/водія Свінтозельського М.М.., у вдповідності до документів, які підтверджують наявність правовідносин працівника з Учасником. 1.9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Просимо усунути виявлені невідповідності шляхом надання відповідної інформації та/або підтверджуючих документів відповідно до вимог тендерної документації. 1.10. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог підпункту 1.1.3. розділу 1.1. Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка № 1 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного(-их) заводу (-ів) за формою згіідно з таблицею "ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного(-их) заводу(-ів)". Учасник у складі тендерної пропозиції додатково зазначає інформацію щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетонних сумішей із зазначенням можливості виготовлення асфальтобетонних сумішей необхідних типів та марок в потрібній кількості за предметом закупівлі протягом усього строку дії договору про надання послуг. На підтвердження наявності в Учасника орендованого(-их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(-их) заводу(-ів), що буде(-уть) залучений(-і) при наданні послуг на об’єкті згідно з предметом закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - договір/договори оренди (лізингу тощо) чинний(-і) протягом строку надання послуг; - акт(-и) приймання-передачі Учаснику такого(-их) асфальтобетонного(-их) заводу(-ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначеного(-их) договору(-ів) передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(-их) заводу(-ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка вказана у зазначеному договорі) щодо незаперечення використання Учасником потужностей заводу для надання послуг, що є предметом закупівлі. У разі відсутності власного(-них), орендованого(-них) (лізинг тощо) асфальтобетонного(-их) заводу(-ів) Учасник на підтвердження інформації, викладеної в довідці, надає: - договір (договір постачання асфальтобетонної суміші та/або договір надання послуг/виконання робіт з виготовлення асфальтобетонної суміші), чинний протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі; - оригінал гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетонної суміші, адресований Учаснику, про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетонної суміші (в гарантійному листі обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від місця їх випуску до місця укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі змінами), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, від місця відвантаження асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до місця надання послуг в межах району обслуговування. 1.11. Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження інформації про наявність асфальтобетонного(-их) заводу(-ів), Учасник надав за встановленою формою таблиці «Інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного(-их) заводу(-ів)» та відповідні документи до неї. У складі тендерної пропозиції Учасник надав гарантійний лист, у якому в загальних формулюваннях підтверджується, що транспортування асфальтобетонної суміші відповідатиме вимогам ДБН В.2.3-4, а саме: - відстань транспортування не перевищуватиме значень, передбачених таблицею 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі змінами); - час транспортування не перевищуватиме трьох годин. Водночас звертаємо увагу, що згідно з вимогами тендерної документації Учасник мав розрахувати відстань транспортування асфальтобетонної суміші від фактичного місця знаходження асфальтобетонного заводу (АБЗ) на момент подання тендерної пропозиції до місць надання послуг в межах району обслуговування. Учасник не надав конкретних розрахунків відстаней та часу транспортування асфальтобетонної суміші від місця фактичного розташування АБЗ до об'єктів, як це передбачено тендерною документацією. Надання лише гарантійного листа без відповідних розрахунків та транспортної схеми не підтверджує належним чином дотримання вимог щодо транспортування матеріалів. Таким чином, надана інформація не відповідає вимогам тендерної документації у частині підтвердження можливості транспортування асфальтобетонної суміші з дотриманням встановлених відстаней та часу транспортування. 1.12. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Подати інформацію з підтверджуючим розрахунком відстані транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” (зі змінами) від місця відвантаження асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження асфальтобетонного заводу (АБЗ)) до місця надання послуг в межах району обслуговування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.