Період оскарження умов закупівлі - по 15-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 442 142 832,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 210 714,16 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 43 000 000 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ ДОРІГ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
| ЄДРПОУ: | 41984916 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://amd.pl.ua/ |
| Контактна особа: | Олексій Люмах |
| Телефон: | +380532641332 |
| E-mail: | yur.dpamd.pl@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 36014, Україна, Полтавська область,місто Полтава, вул. Капітана Володимира Кісельова, будинок 1 |
11 |
1. Частиною 1 додатку №2 до тендерної документації вимагалося надання учасником у складі тендерної пропозиції, у тому числі, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або свідоцтво про сплату єдиного податку або витяг з реєстру платника відповідного податку. На виконання вищевказаної вимоги, Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл з назвою «2. Витяг ПДВ.pdf», файл з назвою «2.2. Витяг ПДВ завірена копія.pdf» та файл з назвою «2.1. Пояснення по витягу ПДВ.pdf». Згідно пункту 7.5. розділу VII Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 14.11.2014 №1130 Витяг з реєстру платників податку на додану вартість за формою № 2-ВР (додаток 9) формується за відповідним критерієм пошуку та містить відомості з Реєстру, які є актуальними на дату формування витягу. У формі витягу зазначаються: - найменування або прізвище, ім’я та по батькові платника ; - індивідуальний податковий номер платника ПДВ; - дата податкової реєстрації; - термін дії реєстрації платника ПДВ; - реквізити рахунка в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. У витягу найменування (прізвище, ім'я, по батькові) платника ПДВ вказуються повністю, усі поля витягу заповнюються способом комп'ютерного друку та виконуються українською мовою прописними літерами. Витяг підписується посадовою особою контролюючого органу та скріплюється відповідною печаткою. Згідно пункту 1.4. частини 1 розділу ІІІ тендерної документації усі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованих оригіналів придатних для машинозчитування (файли мають бути з розширенням «PDF» та містити розбірливе зображення), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів. У разі відсутності оригіналу документа допускається надання належним чином засвідченої копії документа відповідно до норм чинного законодавства). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документа тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Надані Учасником у складі тендерної пропозиції файл з назвою «2. Витяг ПДВ.pdf», який не є оригіналом паперового документу «ВИТЯГ №2516014500014 З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ» оскільки не містить підпису посадової особи який скріплений печаткою, а також не є електронним документом, оскільки не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису, також файл з назвою «2.2. Витяг ПДВ завірена копія.pdf» який не є належним чином завіреною копією оригіналу паперового документу «ВИТЯГ №2516014500014 З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ», оскільки не містить підпису посадової особи який скріплений печаткою. 2. Частиною 5 додатку №2 до тендерної документації вимагалося надання учасником у складі тендерної пропозиції інформацію про наявність/залучення машин та механізмів. Інформація про перелік основних машин та механізмів, необхідних для надання послуг за договором, обов’язково повинна містити графи встановлені Таблицею № 4. Таблиця № 4 ІНФОРМАЦІЯ про перелік основних машин та механізмів № з/п Назва Тип /марка Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 * - якщо учасник є власником, зазначається «власний», у інших випадках – зазначається право користування машин та механізмів (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання); **- зазначається номер та дата документу, які учасник надав, як підтверджуючий документ відповідно до графи 5 Таблиці № 4. Для підтвердження наявності/залучення машин та механізмів, зазначених в Таблиці № 4 на кожну одиницю техніки учасник надає технічний паспорт або свідоцтво про реєстрацію, від власника техніки, яка вимагається мінімально-необхідним переліком для надання послуг, з документальним підтвердження відповідного тоннажу та вантажопідйомності машин та механізмів. На інше обладнання (машини та механізми), реєстрація яких не передбачена діючим законодавством України, надаються відповідні договори або інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів або видаткові накладні/акти приймання-передачі, що свідчать про отримання цих основних засобів або інший документ, що підтверджує право власності. Якщо учасник не є власником техніки додатково необхідно надати договір оренди або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право користування на весь термін надання послуг. Також учасник повинен надати лист(-ти) -підтвердження від власника машин та механізмів або орендодавця або надавача послуг (машин та механізмів) тощо, щодо незаперечення використання обладнання (машин та механізмів) для надання послуг учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг. ІНФОРМАЦІЯ про перелік основних машин та механізмів № п/п назва кількість, шт 1 Асфальтоукладальник 2 2 Машина для холодного фрезерування (дорожня фреза) 2 3 Машина для ліквідації вибоїн струменевим методом 1 4 Котки дорожні 6 5 Автогудронатор 1 6 Автогрейдер 2 7 Екскаватор 2 8 Автомобiлi -самоскиди, вантажопiдйомнiсть не менше 10т 8 9 Трактор на гусеничному або колісному ходу 2 10 Навантажувач або екскаватор- навантажувач 2 11 Машина чи механізм для нанесення дорожньої розмітки 1 12 Машина для розподілення протиожеледних матеріалів 4 13 Снігоочисник 4 Приміткою до тендерної документації передбачалося, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які ознайомилися з документацію у встановленому порядку, означає, що учасники процедури закупівлі, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці своєї пропозиції. Поданням своїх тендерних пропозицій учасник повністю погоджується з умовами викладеними в тендерній документації. Усі нормативні документи, які зазначені в тендерній документації, враховувати із змінами та доповненнями. У разі, якщо цією тендерною документацією вимагається документальне підтвердження наданої інформації, це означає, що повинен бути наданий повний пакет документів, який підтверджує правомірність наданого документа та правоустановчі документи від власника. На виконання вищевказаної вимоги, Учасником у складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності трактора на гусеничному або колісному ходу, надано, в тому числі, договір оренди №39 від 26.01.2021 року та на підтвердження наявності автомобіля-самоскида , вантажопідйомністю не менше 10т, надано, в тому числі, договір оренди № 38 від 26.01.2021 (далі- Договори). Згідно пункту 3.1. Договорів майно, що орендується, передається Орендарю протягом 10 днів з моменту підписання даного Договору. Пунктом 3.2. Договорів визначено, що передача майна в оренду здійснюється за актом передачі-приймання. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні акти передачі-приймання майна вказаного у Договорах. Учаснику необхідно надати документи у відповідності до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.