Період оскарження умов закупівлі - по 03-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 215 403 652,16 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 077 018,26 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 1 077 000 UAH |
| Замовник: | Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 04014074 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вівчар Марія Володимирівна |
| Телефон: | 380352520076 |
| E-mail: | mariia23v@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 46021, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Вулиця Грушевського, будинок 8 |
16 |
При розгляді тендерній пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ» по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО UA-2025-03-25-005793-a виявлено невідповідності щодо вимог тендерної документації, які також були зазначені у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9906-р/пк-пз від 23.06.2025 по закупівлі послуг "Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області" (ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО UA-2025-03-25-005793-a. Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178, необхідно розглянути питання щодо розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерній пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ». При розгляді пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ» встановлено, що відсутній позитивний відгук замовника щодо виконання аналогічних робіт (послуг) за договором від 23.01.2020 № 1E, що був передбачений вимогами пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії». ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ» по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО UA-2025-03-25-005793-a., у наступній редакції: «Шановний учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ» по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО UA-2025-03-25-005793-a., виявлено, що у тендерній пропозиції учасника відсутній позитивний відгук замовника щодо виконання аналогічних робіт (послуг) за договором від 23.01.2020 № 1E, що був передбачений вимогами пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії». Відповідно до вищенаведеного просимо надати позитивний відгук замовника щодо виконання аналогічних робіт (послуг) за договором від 23.01.2020 № 1E 2. Оприлюднити в системі публічних закупівель Prozorro повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника «АВАКС ПРОФ» у відповідності до вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
По закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2025-03-25-005793-a, аукціон відбувся 06.05.2025 року за результатами якого тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ» визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У відповідності до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Станом на 09.05.2025 року тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ» не розглянута по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2025-03-25-005793-a, у зв’язку із завантаженістю робочого часу та з метою більш детальної перевірки і аналізу документів у тендерній пропозиції.
«Шановний учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ», повідомляємо, що при розгляді Вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2025-03-25-005793-a, виявлено невідповідності щодо вимог тендерної документації, а саме: 1. Вами не дотримано вимог пункту 1.1 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації. Інформація про виконання аналогічного (их) договору (ів) подається у формі довідки згідно з таблицею 5. Вами не надано акт приймання виконаних (наданих) будівельних робіт (послуг) (далі – акт) № 185/23 від 02.08.2024 до договору № 1Е від 23.01.2020, проте даний акт зазначений у таблиці 5 для підтвердження фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг). Також виявлено невідповідність у заповненні таблиці 5, в частині відсутньої інформації, а саме: стовпець 6 містить вимогу вказати: Номер, дата підписання акту приймання виконаних (наданих) будівельних робіт (послуг) та пункт, де наданий відповідний обсяг. У наданій вами таблиці 5 відсутня інформація щодо пункту, де наданий відповідний обсяг робіт (послуг) в актах: № 53/20 від 15.07.2020 р., № 55/20 від 23.07.2020 р., № 59/20 від 07.08.2020 р., № 70/20 від 24.09.2020 р., № 68/20 від 17.09.2020 р., № 69/20 від 17.09.2020 р., № 75/20 від 15.10.2020 р., № 82/20 від 03.11.2020 р., № 114/21 від 10.06.2021 р., № 115/21 від 24.06.2021 р., № 119/21 від 28.07.2021 р., № 120/21 від 10.08.2021 р., № 122/21 від 10.08.2021 p., № 125/21 від 12.10.2021 p., № 125a/21 від 09.09.2021 p., № 126/21 від 24.12.2021 p., № 134/21 від 27.01.2022 p., № 137/21 від 24.12.2021 p., № 140/21 від 25.03.2022 p., № 140a/21 від 25.03.2022 p., № 149/22 від 09.08.2022 p., № 150/22 від 22.12.2022 p., № 150a/22 вiд 23.11.2022 p., № 153/22 від 06.10.2023 p., № 161/22 від 22.12.2022 p., № 175-1/23 від 03.08.2023 p., №175/23 вiд 05.07.2023 p., № 178/23 від 02.07.2024 p., № 180/ 23 від 04.04.2024 p., № 182-3/23 від 02.05.2024 p., № 183/23 вiд 04.04.2024 p., № 184/ 23 від 02.08.2024 p., № 185б/23 від 04.04.2024 p., № 1/4/2024 від 28.02.2024 р., № 5/4/2022 від 25.05.2022 р., № 2/4/2024 від 22.03.2024 р., № 3/4/2024 від 22.03.2024 р., № 3/4/2022 від 25.05.2022 р., № 4/4/2022 від 25.05.2022 р., № 10/4/2022 від 20.12.2022 р., № 11/4/2022 від 22.12.2022 р., № 12/4/2023 від 16.02.2023 р., № 14/4/2023 від 01.03.2023 р., № 15/4/2023 від 07.03.2023 р., № 16/4/2023 від 23.12.2024 р., № 16/4/2023 від 26.04.2023 р., № 17/4/2024 від 23.12.2024 р., № 23/4/2023 від 20.12.2023 р., № 1/2021 від 01.04.2021 р., № 2/2021 від 01.04.2021 р., № 3/2021 від 06.05.2021 р., № 9/2021 від 28.12.2021 р. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у своїй тендерній пропозиції. Для цього Вам необхідно: 1. Надати акт № 185/23 від 02.08.2024 до договору № 1Е від 23.01.2020. Надати інформацію в таблиці 5 щодо пункту, де наданий відповідний обсяг робіт (послуг) в актах: № 53/20 від 15.07.2020 р., № 55/20 від 23.07.2020 р., № 59/20 від 07.08.2020 р., № 70/20 від 24.09.2020 р., № 68/20 від 17.09.2020 р., № 69/20 від 17.09.2020 р., № 75/20 від 15.10.2020 р., № 82/20 від 03.11.2020 р., № 114/21 від 10.06.2021 р., № 115/21 від 24.06.2021 р., № 119/21 від 28.07.2021 р., № 120/21 від 10.08.2021 р., № 122/21 від 10.08.2021 p., № 125/21 від 12.10.2021 p., № 125a/21 від 09.09.2021 p., № 126/21 від 24.12.2021 p., № 134/21 від 27.01.2022 p., № 137/21 від 24.12.2021 p., № 140/21 від 25.03.2022 p., № 140a/21 від 25.03.2022 p., № 149/22 від 09.08.2022 p., № 150/22 від 22.12.2022 p., № 150a/22 вiд 23.11.2022 p., № 153/22 від 06.10.2023 p., № 161/22 від 22.12.2022 p., № 175-1/23 від 03.08.2023 p., №175/23 вiд 05.07.2023 p., № 178/23 від 02.07.2024 p., № 180/ 23 від 04.04.2024 p., № 182-3/23 від 02.05.2024 p., № 183/23 вiд 04.04.2024 p., № 184/ 23 від 02.08.2024 p., № 185б/23 від 04.04.2024 p., № 1/4/2024 від 28.02.2024 р., № 5/4/2022 від 25.05.2022 р., № 2/4/2024 від 22.03.2024 р., № 3/4/2024 від 22.03.2024 р., № 3/4/2022 від 25.05.2022 р., № 4/4/2022 від 25.05.2022 р., № 10/4/2022 від 20.12.2022 р., № 11/4/2022 від 22.12.2022 р., № 12/4/2023 від 16.02.2023 р., № 14/4/2023 від 01.03.2023 р., № 15/4/2023 від 07.03.2023 р., № 16/4/2023 від 23.12.2024 р., № 16/4/2023 від 26.04.2023 р., № 17/4/2024 від 23.12.2024 р., № 23/4/2023 від 20.12.2023 р., № 1/2021 від 01.04.2021 р., № 2/2021 від 01.04.2021 р., № 3/2021 від 06.05.2021 р., № 9/2021 від 28.12.2021 р. Абзацом шостим підпунктом 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.